ponniilove

Alla inlägg under juni 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 juni 2012 23:06

Måndag - Cykelutflykt - sådär
Tisdag - LISEBERG!!!<3333
Onsdag: lediga/ klubbhoppning!
Torsdag: vanlig skoldag
Fredag: Ridnig på bergahästen - för mig och maja iaf
HELG!<3 Aqua blå (stav), Savannah kommer <3
Måndag: antagligen chill skolda'
Tisdag: Parken?
Onsdag: SKOLAVSLUTNING<3

AS GÖÖÖÖTT!<3 


love u boy<3

fof bildbrist :/   

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 juni 2012 21:47

Har just tittat på när mina lag kamrater spelat match (får inte vara med efter som jag nyss tog av gipset)

8-0 till oss :D Gööt tjejer! Vill bara säg Krya Hanna Ericsson som bröt benet under matchen! // Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 juni 2012 21:43

Idg gick jag typ upp kl halv 8 för att dom i våran klass börajde spela sina matcher kl 09.00

Så a är as trött nu ;) Men jag har sov morgon till kl halv 9! För vi börjar kl 10 <3

Cykel utfllykt imorgon med klassen... både kul och tråkigt. Men efter klassbollen så typ stannade jag, Maja och Julia kvar för att se alla finaler o så. Stannade även kvar efter för vi "missade" flera bussar. 

Men vi spelade lite fotboll mot små grabbar och sköt lite o så. 

Godnatt nu bloggäään! TYP BARA EN DAG KVAR TILL LISEEEEBEEERG! <3

/sofie

tebak med värmen nuuu!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 juni 2012 19:41

Tjaoo, ja som rubriken säger så är klassbolls resan slut nu för värst lag. Men asså det känndes inte liksom 100 %. Var typ inte så taggad men jaja! Nästa år ska jag och Maja iaf vara tränare för hennes lillasyster Idas lag! Ska iaf åka och kolla på dom som spelar imorgon ändå. Så upp ganska tidigt i morgon. Gonatt! Eller jag ska inte sova nu men kommer nog inte blogga nått mer idag. /Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 juni 2012 23:16

MÅSTE verkligen sova nu, hah vi (jag julia maja) sa att vi skulle lägga os tidigt ikväll och ja änså har vi ju inte slutat skypa o klockan ä typ 23.25 så aa det gick ju bra för oss. Men efter som att det är sista året i klassbollen och vi är älsdst (stav) så vi har soovmorgon!

Ah tagga klassbollen dåe! Inte för att jag ä så taggad nu men blir väl förhoppnings vis det imorgon!

/sofie

gaammal!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 juni 2012 19:41

Japp som rubriken lyder så var jag och Maja på överby efter skolan. Julia skulle också ha varit med men hon kunde inte. Jag köpte ett rosa iphone skal. Köpte lite godis också hehe ;)

Men jag sparar pengar till LISEBERG och så var det inget speciellt som jag ville ha. 

Sen cyklade jag ut till stallet och borstade Taggen! Pia var jätte snäll och mockade åt mig ;)

Jag har as ont i magen och det känns som jag ska SPY! Tror jag har ätit FÖR mycket idag...

Ska försöka lägga mig hyfsat tidigt idag efter som att det är klassbollen imorgon!

Taiger och jag tog lite ego pics förut hehe ;) Bjuder på en <3

you and me forever, I wish... <3

/sofie 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards