ponniilove

Alla inlägg under juni 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 juni 2012 13:00

Nu drar jag men kanske kan ficksa lite tidsinställda inlägg! :D

Nu tjejer  så ska vi ha roligt! //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 juni 2012 10:00

Har inte packat allt till idag men ska göra det nu! Ska bara blogga lite!

Idag ska vi typ till Karlsro gården eller något sånt! Där ska vi träna och ha kul, även övernattning! ska bli jätte kul! Känner att fotbolls matchen i går Sverige-England var jätte dålig i början sen blev den jätte bra! Och till sist jätte dålig :`( Nu är vi ute! BLÄÄÄÄÄ! jajaj sånt är livet! //Maja

Här är vi små!<3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 juni 2012 00:42

Hemma från allt nu :) skit trött och ska upp tidigt så jag bloggar mer imorgon! 

Kommer en bildbomb nån gång med bilder från cupen, värsta as nice place med flera pooler "hopptorn" och ja lite annat. Framför allt handboll då!

/sofie

<3    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 juni 2012 23:39

Då taggar man FOTBOLLS LÄGRET i morgon! Jippe! Något man har att göra på lovet! 

Aså jag ska verkligen ingen stans eller så utan bara det här och ett ridläger!<3

Jaja jag överlever nog!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 juni 2012 14:00

Titta vad jag får av mormor när hon kommer hit! Och av morfar får jag typ 5 kg godis! GALET! jajajja har nåt att äta till Sverige matchen i kväll! Men jag älskar verkligen min mormor! Jag behövde verkligen ett par ridbyxor! TACK VÄRDENS BÄSTA MORMOR! //Maja      

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 juni 2012 11:08

Känneer lyckat när Sofie åker pånågon handbolls sak så åker jag på tränings läger med fotbollen! ^^

Vi ska sova över där och träna och bada för dom modiga! ;) Kommer nog vara dålig uppdatering från min sida i helgen men ifall jag orkar kan jag blogga från mobbilen! Men det är så jobbigt att blogga från mobbilen för det är ingen app dom har. Utan du måste söka på safari osv. //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 juni 2012 10:52

Tjatja! 

Jag håller på att packa ihop handbolls sakerna för cupen. Lyssnar samtidigt på zlatans bok! 

För typ 100000000 gången ;) Men jag tycker den är jättebra. Man får en helt annan bild på zlatan. 

Rekomenderas stort! Ahja nu ska jag ta och packa färdigt. 

C ya tonight<3

/sofie

     

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards