ponniilove

Alla inlägg under juni 2012

Nu är det äntligen sommarlov! Jag och min syrra! Bivis på att jag är längre en dig! 2 år yngre! Min     

Syras blogg: http://fridihs.blogg.se/ //Maja

  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 juni 2012 21:08

Jaha, nu sitter jag i min säng med sällskap av min mobil och dator. 

Var så SJUKT trött när jag kom hem från skolan förut. Låg i soffan och sov hen stund hihi ;)

Men sedan åkte jag ut till stallet med daddi! Pratade med Lina om midsommar och det kommer bli en hästig sådan i år :) Ska *såklart* ut till solgården med dom som brukar vara där antar ja? KUL! 

Ridningne gick bra, han var E N O R M T pigg. Han brukar vara pigg men idag var han nästan FÖR pigg. 

Försökte galoppera av honom lite men det hjälpte inte. Jag hoppade några skutt och tränade på att komma rätt på hindrena. O jädrar vad han taggar när han kommer mot hindrena! 

NU ska jag sova så att jag är hyfsat pigg till sista skoldagen imorgon!<3

/sofie

sööööötiis!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 juni 2012 18:15

Jepp mycket kakor och lite fakta på film om hästar såklart! 3 timmar! :D 

// Maja

Bröderna Bus!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 juni 2012 17:39

Så läs i kväll! :D// Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 juni 2012 20:00

           

Asså kolla på min plutt! HUR söt ä' han inte?! <3

Bilderna blev typ samma men kunde inte bestämma mig!

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 juni 2012 19:40

Hejhej!

Nu är jag hemma från överby. Eller ja, jag kom ju hem fören stund sedan men ändå. 

Jag köpte eller fick ett par jeans blåa converse. Visar bild någon gång. 

Köpte också en bok som heter "Sjutton år och skit snygg" haha! Får väl hoppas att den är bra. 

Jag är ju lite av en bok nörd, hehe ;) Så nu sitter jag och taggar fotbolls match i soffan med Toffifee, godis, datorn och boken! MYS <3

Bloggar nog nån mer gång idag, annars har jag gjort ett inlägg med bilderna från uteritten som kommer kl 20.00. 

/sofie

Ett litet smak prov på min sötis!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 juni 2012 16:35

vrf väljer alltid datorn en SÅ ful stopp bild på videosar?? :o

/sofie


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards