ponniilove

Alla inlägg under juni 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 juni 2012 16:00

Haljo alla just nu sitter jag och säljer förfult på brätte! Jätte många fina ekipars! ^^

Pratar lite med Jossan med om ridlägret! :D // Maja








   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 juni 2012 13:34

Nu har min lilla syster nyckelben läkt ihop :) Så förförsta gången på 7 veckor ska hon börja rida! :D

Undra vilken häst hon får idag! :D // Maja      

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 juni 2012 23:45

I morgon blir det brätte, brätte, brätte :D Min syra ska rida, senare i kväll ska jag stå i cafet på brätte :D På söndag blir det aqua blå med JULIA <3 // Maja  

Hejsan svejsan! Nu sitter jag och savannah i soffan och myser med choklad, chips och dricka framför Tvn och tittar på paranormal activity 1! Imorgon så är vi nog på Aqua blå imorgon sen åker vi till stallet och leker med taiger i ridhuset. På kvällen/eftermiddagen så ska jag stå med Maja i brättes cafeteria. Savannah står nog också med en stund. /Sofie - mobilbloggning

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 juni 2012 13:38

Tjohej! 

Jag har ganska nyss kommit hem från bergahästen. Det var jätte kul och så värt pengarna. 

Vi red ut på en tur som tog ca 1,5 timme MKT galopp och trav. På lååånga sträckor!

Min häst hette LATINA. Jätte charmig och gullig! Hon var bara 5 år också :o Men hon var jätte snäll och lyssnade bra på hjälperna. Det kom typ en husbil och körde förbi oss då visade hon direkt att hon blev spänd, man kände verkligen hur hon spände sig så jag var ju beredd. Haha, hon tvär vände nästan ner i ett dike men sedan fortsatte vi på frammåt igen. Kommer bilder när jag orkar ladda upp dom på datorn! Ska kanske sova hos Savannah idag och va med henne på aqua blå. Maja kanske också kan vara med på aqua blå men jag tror hon skulle till stallet :D

Ca ya later!

/Sofie

följ @sassalindback på instagram vettja! :)  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 juni 2012 08:25

Tjao allihopa om 1 timme kommer Sofie :) då skjusar min snälla pappa ut oss till berga hästen! Blir första gånger på 8,5 veckor!!! Nu sitter jag och äter frukost! // Maja    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 juni 2012 22:01

Har precis kommit ut ur duschen och har ätit. Så nu ligger jag och grejar med datorn i sängen. 

Börjar ju kl 10 imorgon som Maja skrev. Kommer bli skit kul att rida hoppas jag. En ute ritt på 1,5 timme och lunch och sånt i stallet. Känner att vi ä lite back on track med bloggningen nu! 

Ridnigen förut gick jätte bra. Red ut och rörde lite på tjocke ponnyn, haha :D

Travade och skrittade mest men passade på att ta en galopp upp för en backe. Jag red barbacka så det blev sjuukt varmt! Kommer lite bilder om en stund eller i morgon bitti från ute ritten idag. 

Savannah (kompis från sthlm) kommer imorgon btw!<3

/sofie

bjuder på en liten "soffbild"   :)

Ååååå vad jag längtar tills i morgon, kolla rubriken!

Idag har jag varit med Sofie lite vi käka lite glass osv. I morgon blir det rida istället för skolan fatta vad gött! :D Vi börjar kl 10:00 med :) jajaj kan ni komentera era bloggar? Jag vill gjärna läsa lite :D

/Maja

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards