ponniilove

Alla inlägg under juni 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 juni 2012 21:25

Sv: Ja det var skype :)  

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 juni 2012 16:59

Idag så var det då skola igen efter liseberg och nationaldag! 

SJUKT seg i morse men har ju inget val så bara att gå upp. Skoldagen har väl rullat på som vanligt men alla är ju lite sommarlovs suugna och däför blir det en hel del kaos på lektionerna. 

Snart drar jag till stallet och rider antagligen, lina har inte svarat än men... 

Lägger säkert ut någon bild på instagram så kolla där! Följ oss @ponniilove för där uppdaterar vi även när vi inte bloggar!  Hörs senare <3

/sofie

våra fina bloggläsare och framför allt klasskompisar Emma och Erika får stå för bilden!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 juni 2012 16:51

... men jag har inte riktigt haft någon lust och till mitt försvar så har det inte funkat att komma in på bloggplatsen och ett tag funkade det inte att komma in på bloggen heller? Stöört...

Men men, tävlingen igår gick väl bra fel fri runda i 70 men jag la honom för nära på många hinder... 

I 80 så hade jag fått lite tips på hur jag skulle göra för att inte komma så nära. Så sprången blev bättre men ett ner på andra hindret tyvärr, men nån gång ska vara den första, right? :D Kan ju inte vara felfri hela tiden hehe! Men jag blev lite ledsen då för jag tänkte att det var för att jag hade blivit för stor för honom. Men han har ju å andra sidan en STOR fet gräs mage så det blir ju mycket jobbigare att hoppa. 

Men energin var det inget fel på, hehe :) Kommer video när jag har fixat dom till datorn. 

/sofie

direkt från hagen! <3


Har idag tittat på hopptävling, på FREDAG så börjar jag rida igen! Tillbacka efter 8,5 veckor med den duma armen! YESS BACK ON TRACK !! Igår var jag och Julia sofie och Hanna på Liseberg! JIPPI Det var jätte kul! En stjärnvinst fick Julia, han inte smacka :`( I morgon blir det vanlig skola så godnatt!

// Maja 

LISEBERG!

 

BACK ON TRACK PÅ FREDAG!

TINTIN MY BABY! :* <3



Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 juni 2012 08:52

Ser ut så här: 

Börjar kl 10 antagligen cykelutflykt om det inte åskar. Jaa det håller ju på ett tag men 

efter skolan så åker jag hem och äter. Handbolls träning kl 17. O efter handbolls träningen åker jag ut till stallet. Hoppning på shemat idag!  Kulkul! Denna veckan kommer blii GRYYM! 

jao nu får jag ta o göra ig i ordning för  skola/cykling... 

/sofie

bland dom första klubbhoppningarna <3

Kanske kan fråga maja om hon vill ta kort på onsdag!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 juni 2012 08:00

Har funderat på detta med mobil bloggning här. Eftersom att bloggplatsen inte har gjort klart sin app för iphone än så får man liksom gå in på "internet" och blogga där o då kan man inte lägga till bild -.- 

Men då är FRÅGAN, tycker ni ändå att vi ska göra såna inlägg när vi har tid över men inte kan ta upp datorn? Eller blir det tråkigt utan bild och bättre utan dom inläggen? 

Vad tycker ni? Mobilbloggning (utan bild? Eller ingen mobilbloggning alls (sämre uppdatering)? 

Snälla kommentera vad DU tycker för ah det är ju ni som läser så a! 

Taiger får stå för bilden!  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards