ponniilove

Alla inlägg under juni 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 juni 2012 16:03

Hellööj! 

Kommer en video blogg snart... tänkte att det var ett tag sedan! 

Håll koll :)

/sofie

härliga sommarplaner ha'? :)


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 juni 2012 14:59

ja känner att min dag är full! kom just hem från skolan nu ska jag snart dra och titta på syran när hon har fijol uppvisning! Sen Cyklar jag fort till fotbolls träningen (PALLA) Sedan drar jag snabbt hem och tittar på EM Sverige spelar! Ska ringa Sofie och fråga ifall hon vill titta med mig skulle igentligen med henne till ett ställe! men så står alltid mamma iväge! jajja måste dra! // Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 juni 2012 19:31

Diss: 

Jag ger en fet diss till Kingsland genomskinliga regnjacka. För det första så är den sjukt ful. 

Så jag förstår inte varför man skulle lägga pengar på en liksom GENOMSKILNING jacka. Då kan man lika gärna ha en påse på sig? Jag tror att de som köper den jackan gör nog bara det för att det är KINGSLAND märke... Liksom ca 400 kr för typ en plast påse med lite text på...

   Hiss: 

Jag kör en kort hiss också. Då vill jag hissa ett iphone spel som heter Subway surfers. 

AS KUL! Man blir beroende säger jag bara! Japp, har du iphone så värt att ladda hem tycker jag :)

/sofie   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 juni 2012 19:22

Kom hem från stallet för ett tag sen men jag är så SJUKT trött! 

Tänkte bara berätta att jag fortfarande lever... ;) Bloggar sen när jag har fått mer ork!

Jag, Maja, Hanna och Julia taggade till liseberg!<3

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 juni 2012 14:48

Tja tja, sorry att jag inte har bloggat typ något i helgen men jag har haft en bra helg med goa Savannah!Det har varit, film, godis, hästar och en massa skratt 😃Nu hoppar Matilda snart här på tävlingen på brätte. Bloggar mer när jag kommer hem senare. /sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 juni 2012 10:17

Ska ringa Julia nu och se vart hon är. Hon var i gbg i går och skulle komma hem idag :) Anars får jag väl gå gå med Sofie & savannah.Hejdå kram // Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 juni 2012 09:00

Nu är det bara att äta frukost och börja dagen!  

Visste du att att på onsdag så slutar jag skolan! DET ÄR BARA 3 DAGAR KVAR! SOMMAR TIDEN HEJ HEJ SOMAR TIDEN!! // MAJA  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 juni 2012 23:25

Idag har jag som sagt inte lämnat brätte en enda sekund :) jätte kul att titta på hopptävling och

 framför allt det är nyttigt :D ska nog krypa i säng i morgon ska jag ksktitta lite till på brätte sedan aqua blå och sen ska jag se på mitt lag när dom spelar fotboll :D // Maja bjuder..  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards