ponniilove

Alla inlägg den 3 september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 september 2012 22:41

I morgon blir det att fika med bästa Julia & Sofie sov söt nu alla! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 september 2012 21:58

 

blev en vädigt ful bild, ska försöka göra bättre nästa gång...

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 september 2012 20:39

Hejhej! 

Sitter med matte läxan nu. Förstår verkligen inte sista saken!

Ska börja på svenskan också tror jag. 


Ridningen gick bra, red ut istället för dom grejade massa i ridhuset. 

Tänkte rida i brättes pd men dom byggde hinder där så jag red till tegen och tb.

Han var jätte pigg både bortåt och hemåt. Travade hela brätterakan eller vad det heter, 

I en stadig form bra tempo! :D

/sofie

 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 september 2012 20:11

jao är hemma nu men ska slänga mig i duschen, bloggar mer sedan!

/sofie


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 september 2012 17:30

Fast statestiken suger och inga kommentarer får vi = ingen motiverad (?) bloggning...

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 september 2012 16:03

Hejhej!

Jag sitter och gör lite matte läxa nu och ska snart åka ut till stallet. 

Har gjort ett tidsinställt och bloggar mer när jag kommer hem. 

Ska troligtvis rida ett dressyr pass i ridhuset. Antingen mycket med stigbyglarna framför sadeln eller barbacka, Återstår att se. 


Skoldagen idag var seeeg. Men vet inte vad som har hänt med mig men jag tycker det är roligt och typ mysigt att göra läxor :o får se hur länge det håller i sig... Om en vecka är det väl lika tråkigt som det brukar va.

Mer än taggad till voltigen på onsdag iaf!

/sofie

 

Error!

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards