ponniilove

Alla inlägg den 21 september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 september 2012 23:03

Ja i morgon är upp visningen, allt jag har tränat för går på prov i morgon! :`) 

Lite sorligt att vi inte kommer att träna in för detta mer, men endå rätt skönt för vi tränar så sen och jag måste cykla hem och det är väldigt mörkt ute nu..

Jajja, i morgon så ska ida rida! Dom ska hoopppa! kul Idag är taggad till 110% hahaha :D //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 september 2012 21:59

Tjoho!

Hemma från matchen nu. Eller ja för typ mer än en timme sedan men ändå. 

Vi förlorade ganska stort.. behöver inte ens tala om vad det blev. Men vi spelade ändå bra och jag är ganska nöjd med min insats också. 

Ska skriva ett tidsinställt inlägg nu som kommer imorgon! 

Nu sitter jag och chattar lite med min Irmis   

Ska somna till filmen secretariat nu och kl står på 07 i morgon... 

Vi spelar första matchen mot Kärra kl 08.40 i ahallen trorjag :)

Hörs imorgon!

Förresten GRYM statestik idag!! Tack alla <3


/sofie

   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 september 2012 18:28

Sitter i fyrkanten nu och är sjukt nervös!
Men taggad!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 september 2012 15:12

är jätte tröt! försöker få muskin pigga upp mig! i    musik! 

Mormor är hemma hoss oss nu, hon har köpt jätte mycket gott till i kväll, hon vill tydligen få mig fet?! 

hahha skojja, jaja //Maja

Jätte braa låt längesen man lyssna på markolio!<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 september 2012 14:24

       

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 september 2012 13:00

VI HAR FÅTT 599 LIKES PÅ BLOGGEN! 

EN TILL GILLNING SÅ HAR VI 600! 

DÅ LOVAR VI ATT VI SKA KOMMA PÅ NÅGOT BRAAA!! 

KOMIGEN 1 LIKES TILL! :D

/M&S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 september 2012 12:06

Hej!

Just nu sitter jag i soffan och spelar ett simpsons spel på iphonen. 

Maja åkte hem typ nyss. Vi har kollat på ensam hemma 1. Vi började kolla igår men kollade klart på den idag. 

Idag så ska jag städa i ordning i mitt rum lite och sedan ska jag åka till ahallen och kolla på när lag röd spelar mot ett lag som heter typ rygge HK eller något. 

Sen så har jag samling kl 18.25 i fyrkanten-vargön och kl 19.25 så börjar matchen. Vi ska möta lidköping trorjag. 

Imorgon så ska jag spela kl 08.40 och lag röd spelar kl 08.00. 

Yea är nervööös inför både uppvisningen i morgon och matcherna ;)

/sofie 

 

om ni inte ser vem jag är så är det jag som byter med nr3 (evelina) :)


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 september 2012 09:47

Snart ska jag & Sofie käka frukost och jag ska sen dra mig hem för mormor kommer :) och vänta lite vi ska se eller ensam hemma, vi palla inte att se färdigt i går så vi gör det idag! Godmorgon //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards