ponniilove

Alla inlägg den 23 september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 september 2012 22:08

I går hade vi ju uppvisning klippet kommer i morgon låter den ladda upp medans jag sover för det tar ganska lång tid!, min bror suger på att filma men aja alltid något ;) Efter voltigen så släppte vi ut ponnysarna i hagen och gick till cafét, sedan gick vi en snab runda på "Marknaden". hihihi jag åkte hem och blev rast lös så jag cyklade tbx kl 7 till stallet, där träffar jag Anna & Johanna vi fixar och trixar med lite saker sedan hakar jag på dom hem, vi stanar lite hos Anna och drömer om hur det skulle se ut med ett stall där osv hon visa mig lite grejer skita kul aja! Idag så åkte jag till Harry och fixa mat och mocka osv, jag träna lite frihets dressyr :) han va lydig och lyssna bättere när mann visade att man hade morötter i ficka hahah, sedan åkte jag och ida hem,,, jag spelar match med 99:orna och VI PLATTAR TILL VARGÖN som va så kaksiga med 2-2 hahha men vi lede hela tiden sen så slarva våran backline och då blev det backot mål aja godnatt //Maja    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 september 2012 20:41

Jag ligger i min säng och kollar på film. Life as we know it tror jag den heter. 

Är skit trött så jag kommer nog somna snart..


Vi förlorade bfinalen... men vi spelade bra i början och ja sen tabba vi oss för mkt. 

Är iaf väldigt taggad till seriematcherna nu!
/sofie 

 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 september 2012 12:44

Hejhej!
Nu har vi spelat typ semifinal. Vi ska iaf spela final kl 15:30. Mot Alingsås hk 3.
Ah hörs sedan!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 september 2012 00:32

Orka inte lägga ut videon idag så kommer i morgon ska lägga mig ny, ska till Harry på morgonen kl 10 och en liten sväng på kvällen :) har jätte roliga nyheter med... Säger dom maybe 2 morow? :) //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards