ponniilove

Alla inlägg den 4 september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 september 2012 21:20

Hej, jag ligger i sängen och läser en bok som heter hästdrömmar. 

Kollar på andra avenyn samtidigt ;)

Var på brätte förut och hade voltige möte. Vi hann kolla in en snabbis på pär-ola (eller vad han heter) träningen också. Gossade med den övermysiga stallkatten som heter Plexus. SÅ SÖT!

Ni får bilder på honom imorgon. Nu ska jag fortsätta läsa och kolla på andra avenyn!

C ya /S <3

 

- gammal bild -

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 september 2012 20:56

DAGENS VILL HA:  Egen häst...

DAGENS KLÄDSEL: Svart/gråa jeans, vitt linne och röd luvtröja

DAGENS SMINK: -

DAGENS FRISYR: Utsläppt

DAGENS HÄNDELSE: voltige möte och fika med maja och julia

DAGENS LÅT: Agnes Carlsson - All I want is you

DAGENS PLANER: läsa, läxor, datooor

DAGENS SAKNAD: JULIA <3

DAGENS MÅENDE: bra men lite förskyld...

DAGENS BEROENDE: tuggumi

DAGENS TV-SERIE: andra avenyn ;)

DAGENS KÖP: varm choklad och grädde <3

DAGENS GODISen god sak på nordfelts.

DAGENS HUMÖR: tröött och flummig

DAGENS ORD: Bajs ;)

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 september 2012 17:09

Jag and soffe ska steker pannkakor nu! Sen efter de så drar vi till brätte och har möte ned Anna om vad vi ska göra på voltigen :) //M & S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 september 2012 14:38

Slutar om 5 min. 

Har haft iup och lärarna ska visa upp en sak på föräldra mötet sen som vi typ har skrvit. 

Jag ska bli en känd fotograf ;)

Ska fika med Julia och Maja sedan!! Saknar julia myyyyykkeeee <3

/sofie

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards