ponniilove

Alla inlägg den 7 september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 september 2012 22:15

ojoj nu är jag så trött så jag vet inte vad.

Hade några stressiga timmar efter skolan då jag fick skynda mig hem efter skolan och äta

och sedan ut till stallet. Maja var med också. Jag långerade honom i ridhuset en liten stund. 

Bara trav och skritt. Efter stallet hade jag handbolls träning, Jao. 


Imorgon så har vi cavaletti möte vid halv 12 och sedna ska jag hjälpa Majas syster Ida på rykttävlingen.

Sedan ska jag till stallet och rida Funny, troligt vis med Lina S. Tyra ska rida Taiger.

/sofie

 

Funny & Mathilda!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 september 2012 13:00

Områdes lektion nu!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 september 2012 08:46

Nu sitter jag i skolan med Alice och Emilia. 

Vi har svenska och bla bla bla!

Idag efter skolan ska jag skynda mig hem och äta. Sedan cyklar jag och troligtvis Maja ut till Taiger. 

Vet inte om jag hinner rida för jag har handbolls träning kl 16.20 typ. 

Men fårse jag kanske hinner med en liten sväng. Han vilade i tisdags så han behöver inte vila men det skadar inte om han vilar idag också. 

Efter handbolls träningen kommer farfar och hundarna hem till oss. Ska äta lite mat och så!

Hörs sen! /sofie

 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 september 2012 07:32

Hellu! Hitta inte min mobil igår och har ingen data för till fälet, i går red jag ut med Harry. Emma och hennes häst Pigge & Sofie följde också med från marken, vi red i ca en timme en ganska bra runda :) jag passa från galoppen då, men Emma sa att jag fik låna pigge på fältet att galoppera på jätte rolig och vilken fin häst du har! Jag nöjde mig med skritt och trav :) //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards