ponniilove

Alla inlägg den 25 september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 september 2012 23:05

Yes nu har jag satt kameran på laddning. Ska fota Maja och Harry på fredag.
Har mkt att tänka på just nu...

Imorgon så har jag handbolls träning.
Innan så ska jag väl typ Chilla och göra läxor, I think!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 september 2012 21:11

Godnatt, är grymt tröt har varit i stallet och sörjt lite för sindy, sedan har jag kollat på hoppträningar, kul kul vill själv hoppa för han som tränar. Han är väldigt rak på och jag tror man lär sig bättre av de med, Linn Olsson har tränat för han :) //Maja    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 september 2012 20:35

Är ordet för dagens ridpass. Jag trimmade barbacka i ridhuset. Han var lite envis och så i början men sen var han mjuk och go! Gick och i stadig form i både trav och galopp.
Tränade lite skänkelvikningar också, det är verkligen något jag behöver träna mer på. Körde lite framdels vändningar också, han blir väldigt uppmärksam och nyfiken på vad jag vill att han ska göra :)
Stannade och kollade på en hopptävling efter också. Man lär sig alltid något nytt!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 september 2012 18:00

  • Jag hatar när någon stirrar på mig
  • Jag blir väldigt osäker när jag sitter typ i skolan med sånna jag inte känner så bra och dom fnissar/skrattar, tror alltid att dom skrattar åt mig
  • Jag dricker oboy typ varje morgon
  • Jag är 1 cm kortare än min mamma 
  • Jag tycker det är kul att baka men orkar typ aldrig.
  • Jag kommer typ aldrig ihåg låttitlar
  • Jag tänkte sluta med handbollen efter sommaren.
  • Jag gör ALDRIG läxor på helgen
  • Jag har kollat på över 100 avsnitt av andra avenyn ;)
  • Jag gillar att skriva ”åsikts inlägg” men kommer aldrig på något bra att skriva om  

 

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 september 2012 16:52

R.I.P Älskade häst många minnen på tävlingar & på träningar, tura att jag har masvis med filmer och bilder på dig! kommer aldrig glöma dig!<3 //Maja                

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 september 2012 16:22

Min älskade häst lämna mig inte... Villa i frid älskade häst...<3 Många minen tillsamans både på 

tävlingar och på träningar!<3<3

               

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 september 2012 13:39

             

       

/sofie 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards