ponniilove

Alla inlägg den 9 september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 september 2012 20:00

Red både Taiger och Funny idag. 

Började med Taiger i ridhuset idag, han var pigg och så men ville gärna vara så nära Lita som möjligt.

Han hade smitit ut till själva husets gräs trädgård idag... Mölat i sig MASSA grääs, icke bra.

Travade honom myket så att han skulle springa ur sig lite mat typ ;) 

Söta gulle grisen <3 Jag hörde hur det guppade i magen första gången jag galopperade, haha!

min prins <3
 

Funny red jag också i ridhuset 

Gick bra det med, hon var piggelinis! Ingen ovanligget men ändå. 

Jag hade vant mig lite mer med hennes galopp idag än i onsdags. 

Var jätte kul att kunna fatta galopp från skritt och ja hon är verkligen en suuuuper fiin ponny!

Mathilda vet inte hur glad hon borde/är att få ha en sån super ponny!
Åh det var så kul så jag ville verkligen inte sluta rida. Igår så red jag ut på Funny med Lina och Lita. 

Det gick bra, ännuuuu piggare då. Gulle ponny <3

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 september 2012 18:58

Hahha har spelat match nyss, blev 1-1. Fick gult kort som jag fortfarande jag skrattar åt, deras tränare skrek till mig du behöver för fan inte gå på våran 99:a lika hårt, jag skulle ha sagt ehm ursäkta jag är själv 99:a Hahah fan att jag inte sa de//Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards