ponniilove

Alla inlägg den 5 september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 september 2012 22:42

Nu har jag just gjort färdig svenska läxan gött! Jag slipper teknik läxan för min lärare är glömsk! ^^ älskar henne hade endå inte hunnit idag! Jag har ju haft hästkunskap och sedan voltige på Error! Det är så himla kul! Gick grymt bra idag! Måste bara träna på att sätta mig ner lite smidigare när jag sitter upp :) gjordeven god kladdkaka idag med mums! jaja godnatt//Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 september 2012 21:48

Hejhej!

Idag var det kort dag i skolan, vi slutade kl halv 2! 

Då cyklade jag hem och käkade lite. Cyklade vidare bort till stallet. 

Jag red på Taiger med klara, ruby, lita och pia (pia gick med ruby). Jag och Klara red barbacka och klättrade i hult skogen. Efter att vi hade ridit tog jag in Funny. Tog lång tid att hitta rätt utrustning, alla delar hängde på olika ställen. Men som tur va kom Lina! 

Funny var jätterolig att rida, litte nytt liksom! I början var hon jätte pigg och bara sprang på i 180 km/h haha ;) nä men typ.  Jag red i brättes paddock och red i en liten åtta och då varvade hon ner och tog det lugnt.  Gjorde också volter vid varje bokstav i några varv. Tycker att det gick jättebra iaf ;)


Voltigen var rolig och vi satt två st samtidigt ibland denna gången. Jag fick värsta skratt anfallet när Anna och jag satt på. Sen skulle maja dra upp mig men hon visste inte hur man gjorde så jag blev hängande på sidan ;) Blev lite rädd då eftersom att jag hamnade typ mellan hans ben men hann rulla undan. Men andra gången gick det bra!
Som avslutning på hästdagen så red jag lille Calypso till hagen!


Imorgon slutar vi halv 3 tror jag. Då åker jag på handbollsträning och sedan dirrekt til brätte för voltige träning igen!

 

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 september 2012 10:37

Han kan skriva på datorn också! ;) tror ni ser vad han skrev och vad vi skrev...
/m&s

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards