ponniilove

Alla inlägg den 17 september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 september 2012 22:54

Det för min fula handstil ;)
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 september 2012 22:03

Idag red jag med Klara och Lita i ridhuset. 

Kan ju inte säga att det gick bra tyvärr... Han var heelt okoncentrerad och vill hälst bara gå med mulen i svansen på Lita. Så fort jag gick förbi där Lita var ville han bara dra sig dit. 

Han var jätte seg och ovillig. 

När jag berättade för Klara hur han kändes så sa hon att jag borde rida med sporrar nästa gång jag rider samtidigt som henne och när jag rider i ridhuset för det mesta.

Jaja det är ju inget nytt att han är jobbig när jag rider med Lita. 

Ah ja tar nya tag imorgon!   

/sofie

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 september 2012 21:38

idag har jag varit på idrottskleniken (SKERY) hahah ne men jag fick reda på att jag går väldigt utåt med föterna osv så jag måste göra en sula för typ 2000 kr! Sedan åkte jag till skolan.

Jag träna fotboll idag jätte kul :) synd att både våra tränare ska sluta :´( Men dom kommer att vara med endå :D Nästa år så ska vi på cup.... vi ska ksk till spanien italien eller gotia i sverige,,, ifall ni frågar mig så vill jag till italen :D jaja måste durscha nu ! //Maja    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 september 2012 16:45

Om någon retar dig för att du väger mycker så ska du le och säga

-Det är inte så konstigt att jag väger mer än dig för muskler väger mer än fett!   

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 september 2012 15:47

   

SNÄLLA KOMMENTERA MASSA NU!

VILKEN AV BILDERNA SKA JAG HA!?!?? 

BEHÖVER VERKLIGEN ERAN HJÄLP! 

SKRIV BILD 1 ELLER 2 I KOMMENTAREN NÄR NI RÖSTAR!

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 september 2012 14:28

... sprutan av vaccin mot livmoderhals cancer är tagen nu!

Skit ont gjorde det men man har ju inte så mycket val!

/sofie

arkiv bild 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 september 2012 14:19

 

Sv: Hej! Asså vi vet inte riktigt. Appen på bloggplatsen är så bra och den på blogg är mycket sämre. 

Men designerna blir MKT snyggaere på blogg.se

/sofie


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 september 2012 09:00

       

/sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards