ponniilove

Alla inlägg den 26 september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 september 2012 22:57

Ligger i min säng nu och ögonen kliar! Är så trött!!
Handbollsträningen gick väl bra. Vi fick godis som vi båda lagen vann i helgen ;) muuumms <3
Efter träningen så åkte jag och mamma till stallet och hämtade mina nycklar som jag glömde där igår. Pussade lite på min prins också!
/Sofie
- beroende framkallande spel! -

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 september 2012 20:30

   

Den ljusblå/turkosa heter Turkosen och den Mörkblå/lila heter Laila. Bra fantasi jao!

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 september 2012 16:30

Det klassiska blogg ämnet! Speciellt inom hästvärlden. 

Själv har jag typ 0 hästmärkessaker. Jag hade gärna köpt massor utav snygga te.x KL tröjor och ridbyxor. Men jag har inte så mkt pengar ;)


På tävlingar ser man många som har hela utrustningen av märkeskläder. 

Man rider inte bättre för att man har märkessaker. Visst det ser snyggare ut och så men ingen människa rider bättre för att du har Kingsland jacka eller om du har en jacka som är köpt på stadium eller nått, inte ens Roffe! 


Stigbyglar är ju nya modet. Att stigbyglarna ska va snygga. Och då är det inga säkerhets stigbyglar vi snackar här... Visst jag kan erkänna att det är snyggt. Men säkerheten går ändå före utseendet. För hur snyggt är det när du släpas efter hästen på tävling för ATT man valde dom snygga stigbyglarna istället för säkerhets stigbyglarna? 

NÅGON här som tycker något annat om detta? Eller håller med? Kommentera isf! 


Läs också min kompis inlägg om det typ samma sak HÄR! (vi kom på ideen tillsammans)

/sofie 

   

 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 september 2012 15:36

Yep, jag sitter i soffan och tittar på andra avenyn på datorn. 

Är skit rast lös så har gått runt och tagit kort på typ random saker ;)

Har lagt in två random "bildbomber" på tidsinställda nu. Snart tre.

Bara för att det ska bli bättre uppdatering och att jag inte har nått att göra. 

Borde väl iofs göra läxor... 

Jaja så bilderna är kanske inte så himla intressanta men iaf något att kolla på. 


Handbolls träning sen kl 20.00, kul fast tiden är inte så kul... 

/sofie

 

en av random bilderna jag tog... inte så bra men ja!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 september 2012 14:41

     

 canon 1100 D  

/sofie

Pw

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 september 2012 12:35

Maja och jag är ute och går med klassen!

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards