ponniilove

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

Lördag!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 december 2012 11:06

God dag allihopa! 

Imorse ringde klockan på 07.30, då var det dags att ge hästisarna lite frukost. 

Myspys att vara i stallet på morgonen och ge dom mat! 

Dock var vi lite trötta eftersom vi inte sov så många timmar inatt   

När hästarna hade fått sitt så gick vi upp och käkade lite frukost vi med. 

Efter det "lekte" (hah) vi lite i ridhuset, alltså hoppade banor osv, hahah!


Just nu ligger jag med Olivia på madrasserna och grejar med datorn. Maja är på brätte och har ridlektion  med sin lillasyer Ida. 

Senare på dagen så är det KM på brätte. Ska vara fotograf och hästskötare. 

Kram Soffan

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Ovido - Quiz & Flashcards