ponniilove

Alla inlägg under september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 september 2012 17:22

Hello!

Har ju nu lagt ut några bilder på Reno och Johanna från idag. Kommer bilder på Funny och Mathilda som nollade i både 1 m och 1,05!

Men det bästa på heela dagen var när jag och Olivia stod på läktaren in till framhoppningen och Mathilda 

som sitter på Smégol frågade ifall jag kunde trava fram Funny åt henne!

Självklart sa jag ja och jag letade upp en hjälm och lånade Mathilas ridskor. Haha ni anar inte hur *host* snyggt *host* det såg ut ;) jeans, alldelles förstora ridskor, och förlånga stigbylar (ville inte ändra för att mathilda hade ju gjort så dom passade henne). 

Men duktig var hon iaf och jag fick galoppera lite också ;)

Får värsta euphoria när jag har ridit henne!<3 


 Lina och mamma pratade lite och jag tror att nästa åt kan bli awesome!!

 



Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 september 2012 17:14

               

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 september 2012 13:16

Hej!
Just nu så är tävlingen pausad för en tjej trillade typ av och fastnade i stigbygeln. Så hästen blev rädd och börja snurra runt och hon släpades efter. Jag har fått 2 st bloggideer nu när jag har varit hör och kollat.
Skriver dom ikväll!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 september 2012 10:16

Yes nu sitter jag och Olivia och väntar på att Pia ska komma och hämta oss så ska vi åka och kolla när Johanna och reno ska hoppa!
/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 september 2012 23:30

Sitter i bilen på väg hem från Gbg! Har varit sketa kul! :D vi kom en timme sen för att typ en lyftkrans bil hade kört in i en skylt som sitter över hela vägen,,, finns bild nedanför jaja är jätte tröt så ska smsa lite med kompisarna :) Godnatt //Maja ?

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 september 2012 19:06

Nu är jag på fest i Gbg ;) eller kanske kalas ska man säga, vi hade nyss tipspromenad, vi får snart veta vilka som vann, men det va typ sten ålders frågor så jag och min syster lär förlora Hahah, det är ganska synd för dom har tydligen ett fet bra pris sa dom :) Jajaj nu blir det bildspel //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards