ponniilove

Alla inlägg under september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 september 2012 14:16

Appen dampa lite så inlägget blev typ två olika fast det skulle ha varit ett.

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 september 2012 14:14

Just bu ligger jag uppe på några höbalar och myser ;)
Ska rida ut med Johanna och hennes syster om en stund.
Har mockat, fyllt höpåsar, lagt in ny spån och bytt vatten i hinken. Duktigt ;)
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 september 2012 14:14

Just bu ligger jag uppe på några höbalar och myser ;)
Ska rida ut med Johanna och hennes syster om en stund.
Har mockat, fyllt höpåsar, lagt in ny spån och bytt vatten i hinken. Duktigt ;)
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 september 2012 21:23

Tittar just nu på fångarna på fortet, hahaha roliigt! i morgon blirde att åka upp till Göteborg, och där ska vi på 60 års kalas :D då är temat glitter och glamor ;) kommer bild i morgon. Idag har jag bara chillat! kul kul hahaha ne men det kan va ganska skönt ibland att bara slappa :) //Maja      

Här har ni kvällens låt från mig.. http://www.youtube.com/watch?v=eocfbbyIUn8

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 september 2012 20:29

Jao!
Idag så skulle jag ju ha ridit med Lovisa men pga värdet så det får bli en annan dag.
Men jag skrittade/travade med Mathilda ut lite senare runt Tores som fram ridning och så hoppade jag lite i ridhuset. En kombinarion eller vad fan det heter med 5 galoppsprång i mellan och ett litet sockerbits hinder.
Hade bra flyt idag och jag tänkte på att rida ända fram till hindret. Som det tyvärr ibland blir att man inte gör för att ponnyn oftast hoppar ändå. Skärpning ;) ska ta och boka en hopplektion med Mathilda snart.
Ah känner att ingen bryr sig men Yepp!
Nu kollar jag på filmen 2012 och mysäär!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 september 2012 16:50

Tycker Sofie är väldigt rykten och byter header utan att fråga.. Tycker inte jag blev så särskilt snygg heller,, båda har en enskild bild, sen har båda en hopp bild, men nu kommer de, jag får en skritt bild där jag ser ut som en pedofil och hon får en galopp bild över ängen! Inte nöjd tjej här! ?
Ska nu baka och göra lite gottigott för kvällens skull //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards