ponniilove

Alla inlägg den 1 oktober 2012

sry

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 oktober 2012 21:17

sry för dålig uppdatering idag. Iaf från mig. 

Blev en sen sväng till Taiger idag. Red lite i ridhuset. Han var fin och pigg! :)

Innan var jag, pappa och adam på överby och kollade på skor och jacka till vintern.


Imorgon så ska jag troligt vis hoppa lite. Beror på om ridhuset är ledigt, vädret och tiden. 

Ska ha lite kalas för Adam imorgon också och min lilla mormor kommer!
Nu ska jag sluta skriva massa ointressant! Hörs imorgon! 

godnatt /s  <3

   

true shit!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 oktober 2012 16:45

Kan ni lista ut vem/vilka det är som har skickat detta till oss? :)

 

/S&M

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 oktober 2012 16:25

Jag har nyss kommit hem från gitarren! Ska snart åka till dalaborgs parken. 99:orna har kalat min mig på deras sista serie match mot gatio! Dom är skit bra, så vi ksk inte vinner men vi ska spela bra! ovargjort hade varit skönt för då ligger dom på delad plats med VFK :) //Maja

Jag och Julia (97) fick kompispris och tränings priset! på avslutningen 2011 :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 oktober 2012 08:47

 

Shit vad månaderna går fort! Liksom redan okrober! 

Om två dagar fyller min bror år, ska ha släkt kalas då och ska försöka sälja lite cocosbolls paket.   

På onsdag så ska jag följa med Irmis och kolla på Sverige-Island tror jag det var.

Torsdag har jag handbolls träning och lagfotografering... 

På lördag så ska jag och taiger hoppa träningshoppning på brätte!
 Lite av min vecka! 

/sofie 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards