ponniilove

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 oktober 2012 23:49

Usch jag är super trött! Ska somna till Tingeling vingarnas hemlighet ;)

Imorgon har jag cavalettimöte, maja också för den delen. Men så mkt mer än så ska jag inte göra!

/sofie

 

fint jag lyckas hålla kameran ;)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 oktober 2012 22:37

Jag sitter fortfarande och slupar med Goa personer som heter, Gilip, Ludvig, Emilia, Alva och Elliot! Vi har gjort de över 3 timmar :D just nu pratar jag och Filip om minnen från branäs! Hahah dom andra fattar ingetting! Imorgon så ska jag spela fotboll i 6 timmar ska Göra det i 3 dagar, sa det till Filip och sa att det bli 18 timmar tsm så jag har nog sträckt/ träningsverken till höstlovsbollen! Fan vad arg han blev Hahah! Efter akademin i morgon så ska jag ksk åka till blåsut med några kompisar till kg och träffa några killkompisar och spela lite fotboll Kul! Ps Hahha det är 3 gången i rad jag spelar lika mot Filip, värkar inte som någon av oss är bäst! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 oktober 2012 19:16

* Jag lyssnar nästan alltid på ljudbok när jag somnar. 

* Jag hör ganska dåligt..

* Jag är typ beroende av att läsa bloggar ;) 

* Bästa bloggen är linnolsson.se !<3

* Jag tappar bort typ allting heela tiden. 

* Jag är kär i min nya filt <3

* Jag pluggar typ aldriga hemma :o

* Jag lyckas nästan alltid ha saker som krockar.. 


   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 oktober 2012 18:53

Har inte suttit vid datorn på hela helgen! 

Alltså inte så bra uppdatering och bara mobilinlägg. 

Men gud jag har haft FULLT upp verkligen. Spelat 6 mandbolls matcher (2 vinster och 4 förluster..), sovit över med Eve, sovit över med Olivia och ridit. 


Idag vaknade jag och Olivia kl 04..  Jag lyckades somna om men vaknade igen vid 6. 

Sen somnade jag om igen och vaknade vid 8a ;) 

Vi såg på lite film och så. Innan stallet åkte jag med Olivia till vårdcentralen och sedan bar det iväg mot stallet. Vi red ut öxnereds rundan som är ganska lång trots att vädret inte var på våran sida. 

Var mysigt ändå. Hästarna var piggelin men inte okintrolerbara ;) 


Nu ska jag käka mat, hörs sen! /sofie 

 

~bild brist~


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 oktober 2012 13:13

Min syra kör idag! Första matchen vann dom med 3-1 andra matchen ovarjod, 3 matchen förlora dom med 1-0, dom håller på att spela deras fjärde match nu det står 1-0 till dom :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 oktober 2012 07:00

MOT A-hallen om 2 timmar!  //Maja  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards