ponniilove

Alla inlägg den 30 oktober 2012

OC

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 22:44

Jag sitter i min säng och kollar på OC på Adams dator och min dator bredvid som jag skriver ett inlägg på. Kommer ut när det är klart ;) 

GODNATT! 

/sofie 

 

Taiger ♥ Sofie ;) 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 20:18

     

Känner att vi måste bättra oss med bilderna. Att ha riktiga och bra bilder i inläggen och försöka att inte använda samma bilder hela tiden. 

Så tog lite bilder på vad jag "gör" just nu. Plus att jag skypar med Majsan <3

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 19:04

HKB - F99  

   

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 18:43

Började med akademin kl 9:00 och det va tidigt! det a väll kul orkar inte gå in i detalj för då kommer ingen orka läsa!

Efter akademin så drog jag hem och baka! Vi hade Cavalletti möte kl 5.  Vi gick igenom spökrundan som vi ska ha på övernattningen! hehehe jätte läskigt fast att det inte var några spöken då! hahah //maja BJUDER!    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 15:39

Vet inte hur många glas med äpplejuice! Maja kommer om typ en timma så ska vi på cavaletti möte som sagt... Har inte ätit något änså det kanske är dags att göra det ;)

 

Fix

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 15:00

Har suttit och fixat klart en film i imovie som jag började på för et tag sedan. 

Den handkar såklart om Taggen <3

Vill ni se? minst 3 kommentarer isf! 

/sofie 

 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 13:09

Skönt med en väldigt chill dag efter förra veckan som gick i 180 hela tiden nästan. 

Idag och imorgon så ska Mathilda ha Funny för hon hade typ träningar. 

Men jag har henne på torsdag och kanske söndag om jag hinner efter handbollen. Men vill man så kan man! 


Jaja nu ska jag försöka ta mig ner och baka typ kladdkaka. 

Kl 17 tror jag att vi har övernattningsgrupp möte (cavaletti). 


Hörs senare! <3

/sofie

 

 

ph: jag - annas brors begravning..

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 12:45

1. Hur gammal är du om fem år? 18

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Olivia <3

 3. Hur lång är du? 161 cm typ.

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? nån barbie film, hah ;)

 5. Vem ringde du senast? Mamma

 6. Vem ringde dig senast? pappa

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ''Toppen! Vi kan höras mer i veckan :) hihi vad bra att du gillar henne :D" 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? olika

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda..

10. När såg du senast din mamma?  30 min sedan typ kanske 45 (?)

 11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du i dag? 8

 13. Vilken är din favoritjulsång? julen är här! Lika bra och mysig varje år ;)

14. Vilken är din favoritplats? stallet jao!

15. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkor vid begravingar...

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? vet inte, hoppas på ett grymt jobb.

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? kommer typ inte ihåg ;)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När min pappa sa något förut ;)

19. Hur stor är din säng? hos pappa: älskar den <3

 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar, macbook you know!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? t-shirt eller linne

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2-3

 23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? v ä n e r s b o r g

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor, men hemma strumpor.

 26. Är du social? jada

27. Vilken är din favoritglass? flera olika

28. Vilken är din favoritefterrätt? kladdkaka eller panakotta (stav)

29. Tycker du om kinamat? yes

30. Tycker du om kaffe? nej, 

31. Vad dricker du till frukost? oboy

32. Sover du på någon särskild sida? nej

33. Kan du spela poker? asså vet inte

 35. Är du en beroendemänniska? av vissa saker ja?

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner och känner..

37. Vill du ha barn? ja någon gång i framtiden

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? nepp

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? POOL OM DEN ÄR STOR

41. Vad spenderar du helst pengar på? hästsaker ;) kläder

 42. Äger du dyrbara smycken? De tror jag inte! 

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? hmm.. solsidan?

 44. Kan du rulla med tungan? ja?

 45. Vem är den roligaste människan du känner?haha vet inte, 

47. Vad har du för ringsignal? en jvla irriterande sak ;)

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min goa filt.

 50. Flirtar du mycket? njeee

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards