ponniilove

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 22:58

Bilderna på Maja kommer imorgon.
Ska försöka få upp lite andra bilder också.
Kan inte sluta titta på klippet där vi hoppar här nedanför. På ett klipp som Maja filmade så kom vi helt fel ( mitt fel) men ändå ställer han upp och hoppar, min prins <3

Bara jag som ställer klockan långt innan man behöver gå upp endast för att få somna om? ;)
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 20:57

Jag hoppa Zoey idag! Gick så där, vi fick hoppa ett kryss två gånger och sedan en banna på 3 hinder en gång! Zoey är väldigt seg, men jag tyckte jag fick i gång henne bra bara att jag slarva med vägen på banan. Jag tycker att min grupp är jätte oefektiv vi hinner inte göra något.

Sedan red jag igen i dens sista gruppen idag med! Och jäklar vad rolig det va! Vi hoppa ett kryss två grr men banan 4 gånger, jag hade Lillan som blir ganska het en jag ficksade det bra tycker jag själv! Vi hoppade en banna i slutet på 60-80 cm :D Jätte kul! Sofie följde ed och klicka lite bilder! Får hoppas hon kan lägga ut bilderna i kväll! :D //Maja

LILLAN!

   

ZOEY!

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 15:23

Sitter hos Maja och väntar på att hon ska bli klar så vi kan åka till stallet.
Hörs sen!
Cp bild men jag bjuder!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 13:15

Sofie berättade för mig innan vi drog i gång hopplektionen om att hon har en dröm om att oppa 90 cm med Taiger innan hon växer ur an! och jag sa okej, senare höjde jag en oxer bara mer och mer uan at Sofie viste det! Tilslutblev det 90 c film finns! Bra jobbat Sofie!   //Maja 
 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 13:04

Har precis spelat in min utvecklingssamtal video... 

Hatar verkligegn utvecklingssamta, pinsam stämmning liksom. 

Efter samtalet så ska jag hem till Maja och äta och sen  åker vi till stallet. 

Jag ska ta kort på Maja när hon hoppar. Sen kl 8 har jag handbollsträning.

hörs sen! /sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 10:32

Tjo alla! Vi har bara två lärare idag på 72 pers! Så det blev att se film! Jätte konstig film!! Jag vet inte vad den heter med den är störd! Just nu har vi rast! Jopp, vi ska se färdigt den om 5 min :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 10:29

Tjo alla! Vi har bara två lärare idag på 72 pers! Så det blev att se film! Jätte konstig film!! Jag vet inte vad den heter med den är störd! Just nu har vi rast! Jopp, vi ska se färdigt den om 5 min :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 08:11

Idag blir det att hoppa med Zoye! ?? snart kommer Sofie för vi ska cykla till skolan god bye! //Maja stylen för idag !

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards