ponniilove

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 oktober 2012 23:57

Nästan årets höjd punkt! Många Goa kompisar, 2 nya iPhone skal osv! Jätte rolig marknad! Nog den bästa av alla oktobermarknader! ??? nu ska jag lägga mig, spelade FIFA med brorsan lite med, ganska kul endå! Ikväll så åt vi hem lagad thaimat (stav) gött? imorgon blir de väl Chill tror jag? Just de jag!, min lilla syster red idag med! 2 hopp pass! Det första gick skit med torsten, han blev lite hopp glad så ida hoppa första hindret med två stigbyglar och dom andra två hindrerna utan!! Stort beröm att du höll dig kvar! Andra lektionen fick du en häst som inte ens rör sig ur fläcken i onödan! Nämligen Jack, gick dock bättre! Kommer film i morgon! Bild nedanför, jack & Ida, Plexus med Svea mössa, och jag! Godnatt //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 oktober 2012 20:31

1 vinst och 3 förluster.
2 matcher imorgon också. Sen efter så ska jag hem och rida med Olivia!
Uteritt blir det! Mysigt!
Nu är jag as trött men vi är snart hemma. Ska sova hos Evelina och vi ska äta Kina mat tror jag. Vi ska också kolla på matcher från typ 3 år sedan, haha !
/Sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards