ponniilove

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 oktober 2012 23:27

         

Ph:maja - canon 1100 D :)

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 oktober 2012 20:15

       

Har inga bildeer på när dom hoppade 1 m för då filmade jag. 

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 oktober 2012 19:18

Snart så ska jag gå och hämta pizza! heheheh, mums! Idag så har jag fotat på brätte ör det va tävling ^^Jag fota Sofie som red på 60-70 cm felfri grattis! Jag fick jätte fina bilder, Sen så tävla Harry fast med matte Lina. Det gick jättebra fför henne fyra fel men on har lite problem med ett ben så hon orka inte hålla imot med den skänken det a därför han gick föri, säger grattis til dom med, jag menar Harry är lite anorlunda på tävlingar och mycket svårare, han kanske inte ser ut som en hopphäst en han älskar verkligen att hoppa så gulligt! :D //Maja  

Jag & älsklingen (inte idag) Villa i frid

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 oktober 2012 18:56

Jaapp det sitter jag och kollar på nu. På tv3play.

En tjej är typ gift med en man som är 39 (!!!) år äldre. Dom ba "kärlek vid första ögonkastet." 

Hah jag skulle nog säga "pengar vid första ögonkastet ist! :)

Ska maila lite bilder till hon som äger Harry. Bilder på både Maja när hon hoppade senast och från idag. 

Kommer bilder här sen på både den gången på maja och på mig från idag. 

Maja tog alla bilder idag!

/S

 

smakprov!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 oktober 2012 10:51

Hejhopp!
Jag är på brätte nu och ska fråga om jag kan låna en ponnyspilta sen vid tävlingen eftersom att jag ska bygga fram och hoppa 60 så hinner jag inte tillbaka och hämta T.
Jaja bloggar sen! <3
//soffan

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards