ponniilove

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 oktober 2012 22:28

Imorgon så kör vi på nytt!
Ska försöka få upp bilder från helgen och fredagens uteritt. iPhoto lagade idag så jag fick lite smått damp.
Men men nu får jag ta och sova!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 oktober 2012 16:07

   Åhhh! Jag blir så trött på mig själv. Igår så råkade jag låsa min iphone, alltså skrev in fel PIN kod TRE gånger i rad.. Inte för smart ibland asså!

Men men nu har jag iaf fått tag på PUK koden och fått låsa upp min kära vän <3

Haha! 

Nu kommer en sån där helt random fråga som inte alls hör till inlägget men ändå, 

NÅGON SOM VET EN BRA FILM? ISF KOMMENTERA! 


Förresten så skulle inte jag ha taiger idag. 

/soffan

 

<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 oktober 2012 15:40

Utanför gitarren nu vi ska spela om 3 minuter! Sedan ska jag till Harry och sedan fotbollen eller vargöns fotbolls avslutning //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 oktober 2012 12:45

Ny dag ny vecka!

Idag så kommer jag till pappa. Han är i typ tyskland men ändå. 

Vet inte än om jag ska rida idag men... 


Igår så åkte jag ut till brättte med mamma och kollade på Mathilda och Klara. Shit va fina hästar det finns asså! 

Emellan några klasser så hann jag och mamma att åka till stallet och mockade tre boxar, 

fyllde på höpåsar och så. 

På  eftermiddagen spelade jag handbollsmatcher. Vi VANN båda! Inte ofta vi åker hem med två vinster. 

Men i första matchen så blåste dommaren av efter 15 min i andra halvlek (vi spelar i 20 min). 

Hon fick typ damp... Men vi vann iaf. 

På kvällen så red jag i ridhuset. Tog fram 4 bommar och 2 sockerbitar. 

Körde lite galoppbommar och sen ett sockerbits hinder. Va lite svårt med avstånden i början men i slutet så satt det! Duktiga lilla ponny <3 

/sofie

funkar inte att ladda upp bild -.-




Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 oktober 2012 08:51

 

http://eliteponys.blogg.se/2012/october/tavling.html#comment

/sofie 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 oktober 2012 07:50

Jag är med och tävlar på julias blogg om en haeder!  //Maja  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards