ponniilove

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 oktober 2012 23:35

Gött med helg! Fast dagen idag har varit skit kul! Vi drog igång ett matte prov på morgonen :/ men sedan lekte vi typ resten av dagen! ????
Bästa dagen i skolan på länge! Idag va jag ute och gick 3,5 km eller något sånt! I morgon vet jag inte vad jag ska göra men på söndag drar jag och soffe till överby! Känns verkligen som det behövs! Har typ inga kläder som jag gillar i min gaberob! :P GODNATT! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 oktober 2012 23:15

Jag är jätte varm just nu. 

Har suttit och kollat igenom hela våran blogg från januari 2012 tills torsdag 19 april.

Snacka om att jag inte har ett liv... men men, det är intressant att läsa om ridpassen och så.

Hur man har utvecklats. Upplever massa goa minnen igen också!

Men nu ska jag kolla på en film som heter Modig, på swefilmer.com tror jag det heter. 

Ska sova sen efter den! 

Godnatt!<3

/sofie

Tagga ridning i morgon på dessa 2 finisar!

 

 



Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 oktober 2012 19:38

http://ponnysmurfarnas.se/2012/october/vinn-ett-stalltacke-fran-john-whitaker.html#comment

 

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 oktober 2012 17:55

Sitter i bilen på väg hem och messar med fina Maja! Kom på imorse att jag missar ju matte provet idag! Gött! Jag har inte pluggat så mkt ;) men jag lär ju få göra det en annan dag.

Har käkat smörgåstårta, jag brukar inte gilla det men denna var god!
Taggad för imorgon då jag ska rida både Taggen och Funny. Ska nog rida ut själv på taiger och bara mysa <3 Funny ska jag antingen rida ute med klara eller så ska jag rida i ridhuset.
Bloggar troligtvis när jag kommer hem!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 oktober 2012 11:53

Hello!
Jag sitter i bilen nu i och lyssnar på musik.
Hr aldrig varit på begravning förut...
Usch jag vet inte vad jag skulle ta mig till om min pappa dog!

Ska stanna på donken och äta snart!
Götteligött!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 oktober 2012 11:45

I stallet så har vi 2 st 2,5 åringar som håller på att ridas in. 

Vill ni att jag ska skriva lite och så vad dom gör och filma lite?

Jag har redan några videosar på dom duktiga småhästarna! :)

Tänkte att det var en kul idé!

Vad tycker du? KOMMENTERA!

/sofie

Första uppsittningen på Ruby!   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 oktober 2012 08:15

Bilder på maja och Lillan i onsdags!

/sofie 

               

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards