ponniilove

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 oktober 2012 23:21

Nu måste jag verkligen sova!
Ligger med min mysiga filt och lyssnar på en ljud bok i sängen.
Har som vanligt ställt klockan på 06:30 för att få somna om ;)
Kommer ett inlägg om mitt vecko schema imorgon.
Natti natti! :*
/Sofie
Taiger i sitt gosiga stalltäcke igår!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 oktober 2012 20:00

      

As go fillt (stav) 99 kr <3

   

Stickad tröja från lindex - 200 kr.  Inte samma färg på bilden som det är irl...

Glitter - 90 kr

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 oktober 2012 19:32

för uppdateringen känner jag.. 

Men har haft så grymt kul med mina 2 galningar! 

Idag var vi på överby. Kommer bilder sen på vad jag köpte. 

Maja och jag har varit på cavalettimöte för en timme sedan typ. Vi stannade kvar och kollade på några som löshoppade i ridhuset. 


Ridningen igår:

Red först Funny i ridhuset, som sagt så travade jag ganska mycket och fick henne jätte fin tillslut. 

Gud hon är helt underbar!! 

Taiger red jag inte så allvarligt, kände mest så att han lyssnade för hjälperna och så. 

Tränade lite på att han skulle galoppera lagom långsamt men ändå bjuda frammåt. 

Gick bra det med! 


Nu ska jag städa mitt rum, vi stökade ner väldigt igår ;) 

Måste städa klart innan solsidan... 

Bloggar mer senare! 

/sofie

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 oktober 2012 19:19

Ska kolla på williams lista nu på tv3 play, brb! 

/sofie   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 oktober 2012 02:24

Imorgon/idag kommer det inlägg om ridningen och så. 

Vi drar nog till överby imorgon/idag. 

Ska ladda upp ett video klipp på mig, Julia och Maja när vi har gjort X factor. 

Vi har suttit och klippt ihop och spelat in i as många timmar som blev i resultatet ca 7 min. 

Ahja nu ska vi nog sova, fast först snacka en massa! 

/sofie

   

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards