ponniilove

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 oktober 2012 22:00

Nu kollar jag lite på datorn o så. 

Imorgon är det skola... vill verkligen inte. Varför kan man inte ha helg 5 dagar och gå i skolan 2? :)

Ahja godnatt folket! 

/sofie

 

arkivbild

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 oktober 2012 21:31

Tjenare alla! Idag Har jag typ kollat lite på redstar (bandy) och sen drog jag direkt till stallet kl halv 12, kl 12 så hade vi möte om halowen (stav) kvällen vi ska ha! Haha känner på mig att det kommer bli bra! Ska typ lägga mig snart ska bara kolla på Williams lista först godnatt //Maja?

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 oktober 2012 16:59

Pallade inte gå på bandyn så jag sitter hemma framför tv:n. 

NÅGON SOM VILL LÄSA NÅGOT SPECIELLT IDAG? BARA ATT LÄMNA EN KOMMENTAR MED ÖNSKEMÅLET! :D

/Sofie 

 

bjuder...

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 oktober 2012 15:28

 

- My baby boy <3 - ph: Maja!

Hejsvejs!

Jag sitter i min säng nu och chillar. Otroligt skönt att inte göra nått. 

Kl 17 kanske jag ska åka och kolla på min bror när han spelar bandy. 

Det är typ final i nån vänercupen eller vad det heter. Ska fråga Maja om hon vill åka med och kolla. 

Inte så kul att sitta där med pappa och alla vuxna...


Usch jag har lite dåligt samvete för att jag inte har tränat så bra med handbollen. 

Har liksom valt mycket andra saker före. Dåligt av mig! 

Ahja.. Ska kanske ut och ta lite kort om jag orkar ;)

/sofie



Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 oktober 2012 13:30

           

ph:maja - canon 1100 D 

/s

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 oktober 2012 08:53

Idag vaknade jag kl 8 vilket var väldigt ONÖDIGT! 

Usch, ville ju sova :/ 

Jaja kan ändå inte somna om nu så jag kollar på svenska hollywoodfruar. 


Ska på cavaletti möte sen med övernattnings gruppen. 

Tror jag ska till stallet sen och skritta ut lite.

/S

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards