ponniilove

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 oktober 2012 22:52

Hur hände detta! 4-0 låg dom under! Men jag sa innan matchen det blir lika jag lovar! hahaha gassss sverige besegrar tysklad! DET KÄNS SOM EN SEGER! ÄLSKAR HELA SVERIGE   //Maja    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 oktober 2012 20:49

Usch så trött jag är! Kunde typ inte sova igår så blev inte så mkt sömn. 

Ska nog faktiskt snart borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen. 

Red ut på Taiger en liten sväng han va skit stark idag! Men bäst ändå <3

Sedan frågade Mathilda om jag kunde motionera Funny åt henne, så Lina sa att vi kunde släppa henne i ridhuset och shiiiet vilken energi den hästen har asså! Men när jag "skrittade fram" henne så följde hon mig som en hund och stannade så fort jag stannade. 


Imorgon så har jag utvecklingssamtal kl 14.00 -.-

På kvällen har jag handbolls träning vid 8 til ca halv 10, kul tid jao!


Godnatt folket!  

/s

 

I will allwayyys loooove yoouuuu <3 




Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 oktober 2012 19:00

Nästa vecka händer det grejjjer! Iaf för mig!

Jag ska då börja rida Funny och Olivia  ska börja testa med Taiger. 

Ska också rida henne på lördag. 

Ska bli skönt att ha en jämnårig i stallet! Alla andra är ju över 20 förutom Tyra och Molly men dom är ju liksom 5 & 7 år... 

Ingen får tro att det är så att jag inte bryr mig om taiger för att jag ska få rida Funny. 

Jag vet inte hur många gånger jag har gråtit för att jag blir för stor på Taiger, senast när jag red hem  från klubbhoppningen. Jag visste ju att det var våran sista! 

Så nu försöker jag stänga av dom ledsna känslorna och bara tänka glatt! :D 

Olivia och Taiger kommer nog bli ur gulliga tillsammans! <3


 

inte så bra bild men... <3


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 oktober 2012 16:09

Textrutan kommer upp nu så det funkar att skriva. 

Just nu kollar jag på tv och hade tänkt äta chokladbollar som jag bakade igår men min j*vla storebror hade ätit upp dom :(( 

Men men... ska nog äta något nu och sen när Anna kommer hem så ska jag rida. 

Om det inte är allt för dåligt väder så blir det uteritt. 

Hörs sen /Sofie

 

priiiinsen <3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards