ponniilove

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 oktober 2012 22:06

Kollar på film me mamma nu. Tror att den heter om en pojke.

Var på brätte förut från kl 14 till 20:50.
Hann med att åka bort till taiger också emellan några klasser.
Mamma mockade så tog jag och maja en liten promenad med taiger.
Imorgon ska jag nog rida i ridhuset. Lite bommar kanske.
Sen på efter middagen typ ska jag åka och spela borta match i Lidköping eller vad det nu var.
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 oktober 2012 21:39

Idag har jag varit i stallet i 11 timmar!! Har kollat på hopptävling med Sofie och fotat, nu bloggar jag från mobilen så kommer inga bilder. Ja jag va skit hungrig när jag kom hem hade bara ätit frukost kl 10:00 ;) och man frös typ sönder men det va det värt! Vi hitta två filtar sen som tillhörde ridskolan så vi låna dom XD och när jag kom hem så hade värdens bästa lilla syster köp godis till mig! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 oktober 2012 13:45

Nu sitter jag i bilen och är på väg till brätte. Det är ju hästhoppning där hela eftermiddagen. Både min kusin klara och Mathilda i stallet ska va med.
Pallar inte rabbla vilka klasser för jag tror inte ni vill läsa det ändå?
Ska försöka klämma in en ridning på taggen idag också hur jag nu ska hinna det.
Fick reda på ganska nyss att jag skulle ha honom för lina och dom hann inte. Annars hade jag ju ridit i förmiddags.
Jaja hörs! /Sofie
-Mathilda och Funny på bilden-

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 oktober 2012 08:38

Usch redan vaken :( jag som ville har lång sov morgon. Jaja jag får väl försöka somna om. Hörs! /s

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards