ponniilove

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 oktober 2012 22:53

Dagens ridpass blev inte i ridhuset. Klara frågade om jag ville följa me henne och Amanda ut och det ville jag ju förstås. Vi red lilla rundan i brätte skogen. Vi hade tre stycken små galna hästar. Funny är allmänt cp-pigg, cosma var sprattlig i bakbenen och pigg och Lita var dö-rädd för alla djur! När vi red på ett ställe som dom brukar galoppera på så stuttsade Funny mer uppåt än frammåt. Hahah!
Samma på brätte rakan när vi skulle trava. Men tillslut så gick hon normalt utan att takta.
Imorgon så ska Olivia rida taggen och jag Funny. Får bli uteritt då för det är träningar i ridhuset. Men tror att vi rider till brättes paddock om den är ledig.
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 oktober 2012 17:45

Nu sitter jag på bussen hem! Ska springa sedan från hållplatsen till min fotbolls träning! Jag lekte lite med Harry i ridhuset, släppte löst han och longera han lite! Jag hitta mina röda converse i stallet med! Dom låg i foder kammaren Hahah dör Jajaj, nu är jag snart framme. //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 oktober 2012 16:42

Nu äntligen har mamma kommit hem från jobbet. Så vi ska skynda oss ut till stallet för att kl 19 ca så skulle dom vattna i ridhuset.
Om dom redan gör det när vi kommer så blir det ute ritt. Annars så fortsätter jag som i lördags, mkt volter.
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 oktober 2012 15:44

Jag och Nike pratar om skolan osv, vad hemsk mycket proven innerhåller sin framtid... BLÄ!! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 oktober 2012 15:27

Mellanmål innan gitarren och stallet och sedan fotbollen, fullt ös medvets lös! ???? //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 oktober 2012 12:07

Idag så är det ju skola såklart. 

Sista veckan innan lovet <3

Ska rida idag på Funny och sedan pussa lite på min plutt!

Uppdaterar underdagen! 
/sofie

 

Gjorde skärmavbildning på en video.

Väldigt fint matchat (stav) ;))

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 oktober 2012 11:09

Orkade inte blogga i går för jag kom hem ganska sent! 

Igår var jag Sofie & Julia på överby! Jag köpte...

En stickad tröja på lindex 199:-

Ett ridspö på grandgården 49:-

Macdonals mat + glass <3

Mamma och jag ska köpa en väst på grandgården 499:-

Idag ska jag spela lite gitarr sen så drar jag en snabb sväng till harry och mockar osv sen så spelar jag fotboll! //Maja          

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 oktober 2012 10:30

Mathilda som äger Funny är i Turkiet så jag ska ha henne ganska många dagar.  

Olivia! Om du läser detta så kommentera eller skicka sms!! :)

/sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards