ponniilove

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 oktober 2012 22:05

Hoppas ni inte har glömt ställa om klockan idag! 

På morgonen blev det 2 timmar is tid på arenan! Träffa några kill kompisar där.. men det för vånar mig inte jag menar hela min klass spelar typ bandy! Sedan så spela jag ite fifa! Gött, älskar det, hehe är inte spel nörd men har värdens bästa lag bland anat Neymar, Messi min egna gubbe Larsson, Ronald... aa ni förstår! I morgon så ska jag typ kolla lite när ida spelar höstlovsbollen! Mormor kommer med! 

Hon ska hjälpa mig med itt rum exempel så ska jag ta ut alla grejer :) ps funderar på att täla Error på lördag på 80 cm, Johanna (ridlärare) Tycker att jag ska göra de XD //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 oktober 2012 21:02

Heelt slut efter en aktiv vecka! 6 ridpass, 6 handbollsmatcher, 2 handbolls träningar och 2 idrotter i skolan.
Direk efter matcherna idag kom mamma och hämtade mig så åkte vi till donken och sen till stallet. I stallet var Olivia och vi gjorde i ordning Funny tillsammans. Jag red i ridhuset en liten sväng. Hon gick jätte fint vissa men ingen stadig form.. Ahja!
Imorgon så ska jag och Olivia rida ut en längre runda! Mys!!
Så ska vi va i stallet typ länge och ba greja ;)
C ya tomorrow /Sofie
P.s Sry för dålig uppdatering.

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards