ponniilove

Alla inlägg under december 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 december 2012 21:26

Kanske märkt att det har varit dålig uppdatering idag! 

Men jag har verkligen inte gjort något idag! Jo jag spelade gitarr för sista gången i år! Gött! 

Imorgon så ska vi bada med skolan -.- 

jaja, får bita ihop i morgon så ska jag också dra till stan efter skolan, jag måste köpa det sista av julklapparna! ses! //Majja

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 december 2012 08:45

Idag är det prick en vecka kvar till jul! //Maja

 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 december 2012 23:39

Usch klockan är snart 12 och jag kan verkligen inte sova!!
Låg och lyssnade på uncover - Zarah Larsson nyss och den är as bra!
Imorgon är det bara en vecka kvar tills julafton.
Julafton är lätt mysigaste dagen någonsin!
Love <3
Kram Sofie
(red ut på taggen med majs förut och det gick bra, vi tog det ganska lugnt)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 december 2012 18:44

Nu har jag nyss kommit hem från stallet!
Jag sitter och kollar på handbolls VM final.
Jag red Wera idag ute med Sofie och Taiger. Första gången Wera går ute på ca 1 år? Ja hon har ju varit skadad så det är inte så konstigt! Hon är 32 år! Nu ska jag baka! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 december 2012 14:01

Wera ska ridas så nu håller jag på att gå till bussen! Sofie ska rida Taiger med! :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 december 2012 10:30

I dagens lucka hittar vi en liten instruktions video! HAHA ;)

Kram Sofie & Maja 


 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 december 2012 00:07

Har nyss pyntat granen och är svin tröt! Vi åt glass tårta förut med! Mums! Har lite ont i magen! Heheh, kommer nog rida Wera i morgon! Ps här kommer det lite bilder på granen! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 december 2012 22:56

Ligger i soffan och kollar på OTH och käkar nutella. 

Var i stallet förut och red och allt sånt. Red i ridhuset och det gick jätte bra, bästa passet på länge. 

Red mycket volter och serpentiner och för att hon inte skulle bli uttråkad med det så red jag över några travbommar då och då. Fick en samlad galopp men galopperade inte så mkt då vårat ridhus är väldigt hårt nu när det är så kallt. 

Bytte schabrak till ett jätte snyggt, enligt mig! hah ;)

   

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards