ponniilove

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

Paniiiiiiiik!!!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 oktober 2012 09:58

Det ä jju några hackare som har lagt ut videosar på youtube att dom typ ska hacka hela internet. 

Assså man vet ju inte om dom är seriösa.. men tänk om dom är seriösa!

Tänk liksom typ kissie. Hon är ju typ rik för hennes blogg och om internet inte finns så ja.., 

uschhhhh as läskiga ser dom ut också!

Ja man vet aldrig kanse blir sista inlägget här... 

haha nu känner jag mig töntig som näsan tror på det här hah! 


 
 
Ingen bild

Julia

5 oktober 2012 20:57

Dom kommer aldrig kunna hacka hela internet när dom inte kunde hacka facebook. Och nu så ddosar dom bara hela tiden dvs att dom skickar iväg signaler till serven för sidan och den serven skickar tillbaka signaler.
Men serven blir överansträngd typ så det är därför dom svenska sidorna är nere för tillfället.. <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Ovido - Quiz & Flashcards