ponniilove

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2012

Tjenare!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 oktober 2012 19:18

Snart så ska jag gå och hämta pizza! heheheh, mums! Idag så har jag fotat på brätte ör det va tävling ^^Jag fota Sofie som red på 60-70 cm felfri grattis! Jag fick jätte fina bilder, Sen så tävla Harry fast med matte Lina. Det gick jättebra fför henne fyra fel men on har lite problem med ett ben så hon orka inte hålla imot med den skänken det a därför han gick föri, säger grattis til dom med, jag menar Harry är lite anorlunda på tävlingar och mycket svårare, han kanske inte ser ut som en hopphäst en han älskar verkligen att hoppa så gulligt! :D //Maja  

Jag & älsklingen (inte idag) Villa i frid

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Ovido - Quiz & Flashcards