ponniilove

Alla inlägg under oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 13:15

Sofie berättade för mig innan vi drog i gång hopplektionen om att hon har en dröm om att oppa 90 cm med Taiger innan hon växer ur an! och jag sa okej, senare höjde jag en oxer bara mer och mer uan at Sofie viste det! Tilslutblev det 90 c film finns! Bra jobbat Sofie!   //Maja 
 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 13:04

Har precis spelat in min utvecklingssamtal video... 

Hatar verkligegn utvecklingssamta, pinsam stämmning liksom. 

Efter samtalet så ska jag hem till Maja och äta och sen  åker vi till stallet. 

Jag ska ta kort på Maja när hon hoppar. Sen kl 8 har jag handbollsträning.

hörs sen! /sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 10:32

Tjo alla! Vi har bara två lärare idag på 72 pers! Så det blev att se film! Jätte konstig film!! Jag vet inte vad den heter med den är störd! Just nu har vi rast! Jopp, vi ska se färdigt den om 5 min :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 10:29

Tjo alla! Vi har bara två lärare idag på 72 pers! Så det blev att se film! Jätte konstig film!! Jag vet inte vad den heter med den är störd! Just nu har vi rast! Jopp, vi ska se färdigt den om 5 min :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 oktober 2012 08:11

Idag blir det att hoppa med Zoye! ?? snart kommer Sofie för vi ska cykla till skolan god bye! //Maja stylen för idag !

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 oktober 2012 22:52

Hur hände detta! 4-0 låg dom under! Men jag sa innan matchen det blir lika jag lovar! hahaha gassss sverige besegrar tysklad! DET KÄNS SOM EN SEGER! ÄLSKAR HELA SVERIGE   //Maja    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 oktober 2012 20:49

Usch så trött jag är! Kunde typ inte sova igår så blev inte så mkt sömn. 

Ska nog faktiskt snart borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen. 

Red ut på Taiger en liten sväng han va skit stark idag! Men bäst ändå <3

Sedan frågade Mathilda om jag kunde motionera Funny åt henne, så Lina sa att vi kunde släppa henne i ridhuset och shiiiet vilken energi den hästen har asså! Men när jag "skrittade fram" henne så följde hon mig som en hund och stannade så fort jag stannade. 


Imorgon så har jag utvecklingssamtal kl 14.00 -.-

På kvällen har jag handbolls träning vid 8 til ca halv 10, kul tid jao!


Godnatt folket!  

/s

 

I will allwayyys loooove yoouuuu <3 




Ovido - Quiz & Flashcards