ponniilove

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 juli 2012 22:19

Hej, sitter och kollar på Morden i midsummer. Kommer massa videosar imorgon från dagen! Både från när vi var i stallet hos Harry och när vi va hos Maja och åkte båt. Red Onsjö rundan med hon lina idag. Gick jätte bra men taiger blev som vanligt rädd för hundarna vid en korsning. /Sofie - mobilbloggning = ingen bild. Men tror appen är på väg snart.

Tja, nu är jag på väg ut till brätte. Ska senare mot 5 rida med en tjej som heter typ Lina som ska rida carre eller witchess. Rider väl ut i brätte skogen eller nått annat. Igår på överby så köpte jag en mascara på hm och sånna där typ servetter med borttagning på. En tröja från hm köpte jag också. Har letat efter en liten whitebord (stav) tavla och igår så hittade jag en på rusta så jag köpte den hihi ;)Fett bra att ha hemma och skriva vad man ska göra i veckan och man kan skriva upp saker man ska komma ihåg. /Sofie - ingen bild för jag bloggar från mobilen...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards