ponniilove

Alla inlägg den 4 juli 2012

         

min fina prins!

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 juli 2012 18:25

Hejhej!
Har varit i stallet för en stund sedan och hoppade taiger. 

Gick super bra! Han var jätte taggad! Men när det är låga hinder så tycker han inte att det är så kul och springer bara över hinderna.  Här kommer en liten skiss jag gjorde på banan. Lite rörig men hoppas ni fattar ändå. Jag hoppade inte hinderna i "rad" utan tog dom 1 och 1. 

 

Det lila krysset var ett lågt hinder som jag började hoppa på. Och sedan tränade lite galoppbyten. 

 

ja så här hoppar han när det är lågt. 

 

såhär hoppar han när det är lite högre, runt 70-80 är alldeles lagom för taiger!

kommer mer bilder sen! 

/sofie


Minst 5 kommentarer så kommer dom andra klippen ut :)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 juli 2012 13:14

Haha nä men såg att Linn Olsson var på brätte och det hade varit fett najs att se vad hon skulle göra föra alla andra ;) Men messade med Jossan och hon ville dit men hon var i stugan, maja och olivia svarade inte så ah, skit samma! 

   

/sofie 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards