ponniilove

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 juli 2012 22:13

sen om ni går in på själva youtube så ser ni dom andra avsnitten på höger sida! 

Fast det visste ni väl redan? 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 juli 2012 22:03

Kollar på Wallander, käkar glass och dricker saft. Fast nu är det nyhets avbrott så passar på att blogga lite! :) Mamma säger att jag har feber :( iaf bra att man kan köra lite med dom andra i familjen när man är sjuk, höhö! Fortsätt fråga frågor i frågestunden!! Vi publicerar kommentarerna när vi avslutar! SNÄLLA FRÅGA PÅ NU!!   

Såg på värsta sorgliga filmen förut... Den hette typ Älska mig. Den handlar om en tjej som blir jätte mobbad o så...   

/sofie

 

Ja, idag har jag varit hos harry och det var ganska varmt så jag borsta av honom lite i ridhuset och sedan så gick jag med han några varv på fyrkantspåret!

Jag kände att det va för varmt för att rida så jag dursca av han sen och släppte hut han :) 

Jaa, när jag kom hem så vind surfa jag för första gången, ramlade inte i en endaste gång och gick hur bra som helst :D //Maja  

Döör så ont i halsen har jag!! Vi fick ett samtal av vårdcentralen att mamma skulle ringa kl halv 8 imorgon bitti så jag hoppas att vi får en tid då så jag får veta om det är halsfluss eller inte och få veta vad jag ska göra åt det. Ligger forfarande och kollar på pretty little liars. 

Men jag märkte förut att min da   tor var lite cp så jag startade om den. Då kommer det upp ett medelande där det typ att min dator var programerad att det var januari 2001 och att klockan var 2 på natten, så vissa program kunde "bete"sig lite konstigt. Jag ba whuut? Januari 2001?? ;)

Ah hörs senare, blev ett väldigt ointressant inlägg men det händer inte så mkt just nu...

/sofie - Glöm inte fråga saker på frågestunden!!


 

kommer troligtvis lite bildbomber sen om jag orkar fixa. Har ju inget annat att blogga om!

 

Fråga vad du vill! Om ni är duktiga på att ställa frågor så svarar vi i ett video inlägg!! 

Så fråga på NU!!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 juli 2012 15:30

Japp, nu/snart ska jag till Harry! Har tänkt rida betlöst i rid huset och öva övergångar :) 

Ifall Ida följer med blir det nog lite bilder :D //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 juli 2012 12:48

Ja, jag och Sofie har någon oturs dag idag? Hon har ont i halsen och jag vaknar med Nack spärr!

Hatar nack spärr! Någon som har ridit med nack spärr? funkar det? Jag hade tänkt rida idag men jag vet inte. Kanske får jobba från marken? Jajaj kram //Maja

Ett mine från föra året då jag och Sofie va på ridläger på skansen :)

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards