ponniilove

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 juli 2012 23:59

Håll i er! Jag är på samma lägger som Linn! (http://linnolsson.se/) de du! Bild på oss! <3
//Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 juli 2012 23:41

Ja det har varit värdens roligaste kväll! Titta på filmen! Det va 4 gången jag försökte så blev lite irriterad!! Haha ne inget kan göra mig sur :) ps en bild på mig och Linn Olsson! På inlägget under! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 juli 2012 22:44

-Gammal bild-
Regnigt värre idag.
Tog en sväng barbacka, hade egentligen tänkt klättra lite i brätte skogen. Men tänkte att det säkert var lerigt och så i skogen. Planen var då att istället rida i brättes pd. Men red bara underväge och tb. Tog lite galopper upp och ner i backarna höll jag på att skriva men upp för iaf. Taiger gick jätte bra i galoppen! As nöjd! Wera gick också ganska bra in från hagen idag. Hon har varit halt och stel och typ allt gamlingen !

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 juli 2012 21:41

Red barbacka i regnet så a!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 juli 2012 20:38

Är MY! :D 

 

Rätt svar var ju såklart att jag hade clonat skorstenen, alltså gjord en kopia precis brevid. 

Om ni vill testa själva så gjorde jag det på picmonkey.com!

ALLa som gissade hade rätt. Får nog göra lite svårare nästa gång med klassiska finn fem fel då :)

Om ni vill ha såhär flera gånger?? Vad tycker du?

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 juli 2012 12:52

*rubrik brist*

Jaja, har fått in några förslag på "finn ett fel" men jag vill veta vad fler tror? 

Dom som har skickat in än så länge har sagt samma sak. Fortsätt gissa! :)

 

Ska nog in till stan en kort sväng sen och efter det till stallet! Sk nog rida ut barbacka och klättra i brätte skogen. Har inte bestämt  mig än om jag ska rida  barbacka eller inte men det återstår att se. 

/sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards