ponniilove

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 juli 2012 22:02

Vatten, svettigt och hästbajs.
Berättar mer när jag kommer hem!
Här kommer en bild på stallkaten som jag har till sällskap just nu!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 juli 2012 11:47

Hemma från brätte nu eller ja för mer än en timma sedan men ändå! Jag cyklade till brätte på bara 8 minuter, upp för jobbiga backen o så ;) jag red calypso från hagen. Han var precis lagom bred att sitta på. Jätte mysigt var det iaf.
Som tur var så var det inte lerigt eller blött i hagen för jag hade mina converse på mig för ja glömde ridskorna i stallet igår !
Ska kanske sola lite nu eller typ sova ;) hahA!
C ya later?

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 juli 2012 08:29

Ska ta och cykla ut till brätte nu. Vi ska ta in ponnysarna från sommar hagen.

Mathilda skickade ett sms att jag skulle ta med hjälm så rider vi troligtvis från hagen, så hoppas på det!

Längesedan jag red på någon av dom...

Jaja måste nog ta och åka nuu!

Sorry att jag inte har bloggat men jag har inte haft någon dator, så det är jobbigt att skriva flera st längre inlägg från mobilen ;)

C ya :)

 

gammal bild men vad gör det när ponnyn är söt? ;)

/sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards