ponniilove

Alla inlägg den 6 juli 2012

Ja, imorgon så tar jag Harry bus! Ska rida lite i ridhuset ska försöka att få honom och röra på sig! hahah :) Jajaj Nu blire film godnatt //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 juli 2012 21:35

Hejhej, sitter i soffan och kollar på tv. Fast det är verkligen bara skit! Fett tråkigt... Men jag har en god Marabou jordgubb, och ska snart äta jordgubbar. Imorgon så ska jag nog typ måla och göra shorts av massa gamla jeans! ;) Ah hörs imorgon nu ska jag åter gå till den kassa filmen. /Sofie - mobilbloggning, nu kommer appen snaaart!

Läste på denna blogg om hästar som har rätt till liv fast att hästen har varit tvungen att anpotera benet.


Jag personlige tycker att hästar ska få fortsätta att leva, Dom kanske är lyckliga fast att dom har anpotera ett ben! 


Jag menar jag hade ju häldre left med ett ben i stället för att välja döden. Jag tror att hästar kan leva lyckligt fast att dom har varit tvungna att anpotera!


Eller vad tycker ni? //Maja

   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 juli 2012 13:00

Igår åkte jag båt i 5 timmar vi åkte till ett slus café i trollhättan! Jag delade en paj med Lisa och sedan blev det glass! och föresten så läste ni säkert i tidningen idag att en bil blivit sprängd! Vi åkte prisis förbi varfön och det lät! Jag tror vi hörden den. När vi kom hem åt vi lite mat sen drog jag och mammi till Hökks i uddevalla! :D Detta köpte jag!... Rekomenderar allt jag köpt jätte bekvämt! Bilder tagna från http://www.hooks.se/  

Ett par ridskor som jag behövt länge! Med stålhätar! :D


 

har alltid älskat dena tröja kärlek till den!


              Har inte köpt denna väst en! Den var slut :(( ska ringa idag och kolla! 




Sen efter Hööks så stack jag och Ida till stallet! Körde lite frihets dressyr med Harry igår i ridhuset! :D/Maja  








Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards