ponniilove

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 juli 2012 23:15

Idag har jag varit med soffan och Julia :) när jag kom hem sen så la jag mig! Jag va väldigt tröt! Nu kom jag nyss inn! Har sprungit 7 km :) och gjort styrke övningar :) nu kommer jag sova gött! Imorgon blir de väl bio med Julia & Sofie godnatt //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 juli 2012 17:40

Jag har döpt bilen till ODEN för det är onsdag idag! ;)


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 juli 2012 17:23

Saab is the shit!

Ja, nu är jag hemma! Jag ska lägga mig för vi a uppe väldigt länge och jag ska på ridläger på söndag! Jag vill sova ut, och börja vända på dyngnen igen men det går inte så bra! :/ I morgon vet jag faktisk inte om jag ska ha Harry? Lina skulle ha någon lektion (NH) Men det är nog bara bra ifall han går extra :) Jag ska Smsa med henne :) Jajja, nu ska jag villa i en timme :D I morgon efter eller före stallet med så åker jag och sofie till överby kanske :) Måste köpa present till pappa han fyller 50 år 1 agusti! :) //Maja    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 juli 2012 14:45

Hemma från stallet och Julia nu. Var bara hos taiger och kollade till honom. Lina hade redan släppt ut taiger och Wera ihagen. Imorgon så ska jag och Maja gå en promenad men taiger och Wera! Mys! Äääälskar appen!!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 juli 2012 11:39

Ja, snart ska vi gå upp och göra frukost :) igår så gjorde vi piti panna. Och sen så gick vi ut och plocka bär på julias trädgård, sedan tog vi in bären och käka de med glass! Mums <3 //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 juli 2012 11:30

Nu ligger jag,Maja och Julia i sängen och spelar song pop. Fast jag passar på att blogga lite. Vi åker hem vid typ 1-2 så åker jag ut till stallet. Tror jag ska typ rida ut lite lätt. Nu ska jag vara social igen ;)
/Sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards