ponniilove

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 juli 2012 20:18

Varit och ridit på en ponny som heter Leira! Får egentligen inte rida men det var bestämmt innan o det var så länge sedan jag var där. Shettisarna Tanja och Truls stod där förut. 

Mamma och jag red ut på Leira och Pysen. Mamma red pysen och jag red Leira. Pysen är väldigt viktbärande! Åh gud va fin Leira var! I både trav galopp och skritt var hon jätte fin och härlig. 

Jätte mysig ponny! Har bara ridit henne några få gånger för förr när vi var där så red jag alltid Truls och i början Tanja till jag blev för stor. Det var på Tanja jag lärde mig alla grunder. <3

Myser med familjen nu, till och men adam är hemma! Adam och jag gjorde hamburgare, saknar tiden när vi var mindre och gjorde typ allt tillsammans ;) Jaja måste vara social nu! Kommer inte blogga mer ikväll...  Ca ya<3

/sofie - kommer bild på leira senare!

 

randoom bild

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 juli 2012 12:21

.. så satt jag och grejade lite med bilder. Blev inte så bra men visar ändå ;)

 

Maja, Harry & Surfbrädan!! haha ;)

 

failad men a

 

 

denna blev faktiskt ganska fin enligt mig! :)

/sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards