ponniilove

Alla inlägg den 20 juli 2012

Tjatja, nu sitter jag med Maja och kollar på topmodel. Fåglarna skriker halsarna av sig ;) och vi har gossat med hamstrarna. Lilla asta har lite problem men man kan ju tyvärr inte göra något när det händer något med en hamster. Men hon är som vanligt bara att det ser lite läskigt ut :)
Ska nog ta och äta frukost nu och sedan åka ut till stallet. Tror jag ska rida öxnereds rundan eller en sväng i brätte skogen. Har inte bestämt mig än!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 juli 2012 00:55

Ja! Nu går jag och lägger mig! Jag och Sofie har spelat spel ätit mat och gått på bio! :) ice age 4 ;) jätte rolig! När vi kom hem så titta vi på tv! Och jag älskar ju djur och Sofie har 2 hamstrar så jag skulle hämta asta för hon bits inte :) men när jag såg henne så hade hennes mun påse hoppat ut!!!!!! Urs! Den hängde ut ur munnen på henne! Men det såg inte ut som hon led som tur va! :) men det såg ut som en vrängd fika! Jaja, godnatt folket! //Maja :)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 juli 2012 00:54

Ja! Nu går jag och lägger mig! Jag och Sofie har spelat spel ätit mat och gått på bio! :) ice age 4 ;) jätte rolig! När vi kom hem så titta vi på tv! Och jag älskar ju djur och Sofie har 2 hamstrar så jag skulle hämta asta för hon bits inte :) men när jag såg henne så hade hennes mun påse hoppat ut!!!!!! Urs! Den hängde ut ur munnen på henne! Men det såg inte ut som hon led som tur va! :) men det såg ut som en vrängd fika! Jaja, godnatt folket! //Maja :)

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards