ponniilove

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 juli 2012 23:07

Ja! Nu är jag här!! Vi kom nyss in i stugan för vi red till hagen. Jätte kul! Min häst heter Elize :) jätte sööt, bild kommer nedanför. Hon va jätte rolig att rida, dock lite tung i kroppen i början ;) Jag har tat i hand med Nicholai från pa 2 idag och samtidigt sett Linn Olsson ;) jaja, måste lägga mig nu! Godnatt //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 juli 2012 20:46

Har precis fixat mina naglar lite grann... O det är fint på lite längre avstånd iaf! 

Nagellacket hette typ trind och det är typ tre steg *base coat *French White *Top coat. 

fast jag orkade inte använda top coat. Yada yada, intressant ja vet! 

Ska kolla på varg veum nu!! 

kan berätta lite om dagens ridpass. Kan säga som Linn Olsson skrev en gång - idag ska jag matcha fult, va ful och rida grymt ;) haha nej men lite så var det idag fast kan ju inte säga att jag red grymt dirrekt... Körde lite markarbete kan visa en bana en annan dag! Mamma filmade lite så det kommer en liten film också.. troligen imorgon eller på onsdag när jag åker till pappa! 

Japp varg veum börjar nu! 

/sofie

 

ska ta och bada med taiger nån dag när det blir varmt!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 juli 2012 15:38

Nu åkte Maja till östadkulle och jag åker till "min" ponny! Tur för mig att Irma kommer hem på tisdag efter som att typ alla är borta nu! Jag har spelat in en lång video på Majas mobil så att hon inte glömmer att jag fortfarande är bäst! Jaja blir lite markarbete i ridhuset idag!
/Sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards