ponniilove

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 juli 2012 19:49

http://linnolsson.se/
Linn är en riktigt snäll och rolig människa! Jag har haft värdens tur att komma på samma ridläger som hon! Jag tittade oftast när dom red, jag kan säga att jag lärde mig jätte mycket att bara titta på dom! :) titta på hennes blogg och läs inlägget då hon skriver om östadkulle! Hon har samma ord som jag! Jag tipsar verkligen om detta ridläger!! :) //Maja

LOL

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 juli 2012 17:11

Kollat på film nu. Jag såg på en film som heter LOL. Kollade på den på datorn och den var jätte BRA!

Kan lätt titta på den igen! Tycker verkligen att ni ska se den. Om ni gillar tonårs/kärleks filmer iaf!

Ska leta upp någon mer film att kolla på. Några tips?


Ridningen förut gick bra, red med klara, lilla rundan i brätteskogen. 

Fick rida lita till hagen medans klara ledde henne. Lite större än Taiger kan man säga!

När man går till deras hage så går man typ i skogen och då när hon gick ned för berg och sånt så höll jag på att glida av för det fanns inget att hålla i, när hon tog ner huvudet. ;)

Ska ut igen snart och ge dom mat.

/sofie

 

Lite pinsamt jag kan inte se om det är lita eller witchess med vinterpäls :o

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 juli 2012 13:20

Första "plattan" så kladdade jag med massa kom ihåg siffror så skulle jag prova utan det på den andra,
Båda funkade ;)
/sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards