ponniilove

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 juli 2012 21:31

Sitter med mamma på pråmen. Ska äta första natcho tallriken här för i år! DÅligt gjort av mig! En av mina favorit rätter på sommarn, avlider så gott! Såg på mannen som talar med hästar förut. Den är jätte bra men har sett den ett antal gånger!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 juli 2012 20:45

Sitter med mamma på pråmen. Ska äta första natcho tallriken här för i år! DÅligt gjort av mig! En av mina favorit rätter på sommarn, avlider så gott! Såg på mannen som talar med hästar förut. Den är jätte bra men har sett den ett antal gånger!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 juli 2012 16:39

En bild som skulle vara på förra inlägget! Och en bild på polishästarna från igår :)
Bjuder stort på den sista!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 juli 2012 13:22

Hej! Är i taigers box nu. Har ganska precis ridit. Ska ta och spola av taiger lite. Jag och lina red öxnereds rundan idag med. Fast vi red en annan stig i skogen idag :) Ska messa Maja när jag kommer hem, så åker vi kanske till fallens fast jag är nog mer sugen på att bada just nu. Jaja får se hur deg blir!
/Sofie

En trött tjej som ligger i min säng idag... Det blev öxnereds rundan igår för jag träffade lina s och då red vi till sammans. Det började oska när vi red :o då skyndade vi oss hem som tusan!! Som tur var så reagerade inte någon av hästarna på mullrandet. Blöta blev vi också -.- jaja sånt är häst livet <3
Skyndade oss till Trollhättan efter stallet och fick med oss Maja på köpet och en kompis till mamma. Tyckte att Loreen var helt ok :) men inte så att man ville hoppa och dansa... Maja och jag fick syn på 2 polishästar, hehe det var något vi fastnade mer för ;) jätte fina och snälla hästar!! Tog faktiskt en sväng förbi stallet på vägen hem nu och tog in taiger och Wera. Gav dom lite mat och hö också. Taiger hade såklart slängt av sig grimman med flug trådarna på. Som vanligt, Ah får väl ta en sväng och leta efter grimman imorgon. Dax för lite läsning nu!
C ya later aligator !!
/Sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards