ponniilove

Alla inlägg den 7 juli 2012

Tjahoj! 

Sitter fof och skypar med maja. Vi båda är på bloggnings humör men kommer inte på nått att blogga om!! 



NÅGRA TIPS PÅ VAD VI KAN SKRIVA OM? 

 

 

damp bilder <3

 


hahahha dog lite av skratt ;)

/soffan

Jag jag red lite i ridhuset idag för att jag kände att jag hade jobbat väldigt mycket från marken.
När jag hade värmt upp så kände jag att han gick så häääärr bra! Han har aldrig gåt bättre när jag har ridit han! Så då kände jag suget att galoppera en långsida!
Jag tänkte länge när jag red i trav och jag fattade ett beslut att jag ville ta en liten galopp!
Då satte jag mig ner i sadelen och Harry var faktisk taggad! Han fatta galopp med en gång :D
Han gick jätte fin den lång sidan, sedan bröt jag av till trav. Jag kände att det är bäst att sluta galoppera efter som det gick så bra!
Jag brukar sluta när det går som bäst! Sedan skritta jag av i 20 min. Jag såg att Harry svettades som en gris så jag sköljde av honom vid sadeln och sadelgjorden :) Jag är mycket nöjd med dena dag :D //Maja
                                                                      Mat gris?   

   

http://harrybus.blogspot.se/  Här har ni bloggen jag Lina ocj Johanna bloggar på tillsamans om Harry!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 juli 2012 21:20

Tjoho! 

Jag sitter i soffan nu och skypar med Maja, riktigt längesedan vi skypade faktiskt. 

Käkar massa godiis hehe <3 Asså jag kan klara mig utan läsk men godis är omöjligt att leva UTAN ;)

Ska kolla på pretty little liars sen tror ja. Ahja hörs kanske nått mer under kvällen. 

/sofie

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 juli 2012 20:45


Tycker ni att man ska hoppa föl när dom är så här små? 

/sofie

Hejhej! 

Varit i stallet nu. Red med Lina idag, vi red runt öxnered alltså en lite längre runda! 

Taggen och Carre blev svettiga och goa <3 Taiger var lite seg i början men sedan när han kom igång så blev han piggare. Mycke trav och galopp blev det. Jag fick galoppera ifatt ibland när vi travade för Carre tar ju ELEFANT steg! Haha   Igår så red jag och Olivia i ridhuset. Var väl inte bästa dagen men han gick hyfsat fint men jag hade lite idebrist... Olivia fick testa honom lite och det gick bra de med! :)

Nu i em så ska jag och mamma måla lite och sen så ska vi nog ner till pråmen! 

Har lagt in nåra videosar till senare, men kommer NOG blogga något mer. 

C YA! /Sofei

 

bby boy 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards